God jul til alle i denne NG !
Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 22-12-01 18:40

En lille ide.

Jeg vil gerne ønske alle i gruppen en god jul.Hvis andre gør det i samme
tråd - og kun en gang - kan vi danne os et indtryk af hvor mange der følger
med i gruppen.

Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:

God (h)jul til jer alle *<

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Peter J

Dato : 22-12-01 18:54

Glædelig (forh)jul ønskes i alle af
Peter

snip

Fra : Michael Brock

Dato : 22-12-01 20:39

Hej NG..
Glædelig jul ønskes alle..

Michael..
FZR 1000

Fra : m.grewy

Dato : 22-12-01 19:00

Ja God jul til alle samt et godt Tubår

Michael

Fra : N.U.

Dato : 22-12-01 19:25

Også et ønske om en glædelig jul og et godt nytår
fra en af nybegynderne. Jeg har megen glæde af at læse
de mange gode indlæg.
Hilsen
Nulrik

Fra : Esben Laursen

Dato : 22-12-01 19:47

Jammen i lige måde... =)

Her kan man se med længsel ud af vinduet.. Det sner

Der er alt for lang tid til sommer igen..

Esben

Fra : Poul Dam

Dato : 22-12-01 20:13

God til alle fra Odense SØ
PD CBR1100

Fra : bwl

Dato : 22-12-01 20:20

Glædelig jul ønskes alle af mig *gg*

Godt nytår.

Brian W.

Fra : Janus

Dato : 22-12-01 20:26

Glædelig Jul til alle

fra Janus i Lyngby

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in
message news:3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Allan Bojesen

Dato : 22-12-01 20:30

> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:
>
> God (h)jul til jer alle *<

Også herfra ønskes der en god jul samt et godt nytår til alle i gruppen.

Allan Bojesen
CB 750 F2 -78
GSX-R250 - Vibeke

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 22-12-01 21:01

Også herfra!

--
Lars Bo Johansen
3480 Fredensborg

Fra : m.poll

Dato : 17-12-01 23:03

Hej Alle

I og jeres familier ønsker en god jul og at god nytår.

Martin
SL1000 Falco

Fra : Bo thomsen, slet alt~

Dato : 28-12-01 23:55

> Hej Alle
> I og jeres familier ønsker en god jul og at god nytår.
Takker
og også et godt nytår til alle fra mig
mvh
bo thomsen

Fra : Kenneth T

Dato : 24-12-01 22:24

I ønskes alle en god jul /skråstreg/ godt nytår herfra Djursland

-
MVH
Kenneth T
Kawa ZX9R

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 22-12-01 21:25

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
følger
> med i gruppen.
>
> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:

Glædelig jul og godt nytår! Og god mc-sæson næste år... ej at forglemme.
(Kan næsten ikke vente)

Casper Hundebøl
RF600R

Fra : Morten Dahl

Dato : 22-12-01 21:25

> [...]
> En lille ide.
>
> Jeg vil gerne ønske alle i gruppen en god jul.Hvis andre gør det i samme

Jepsen, GOD JUL og godt nytår..

-
Morten Dahl
- ´98 GSXR600 & ´97GSXR750

Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-12-01 21:28

1000 x god jul

Fra Thomas og hans SV650S

Fra : Anneli

Dato : 22-12-01 21:37

Glædelig jul og godt nytår til alle! :0)

Anneli og Sovende Suzuki Savage

Fra : Mureren

Dato : 22-12-01 21:47

God (hvid) jul, godt nytår, samt sol og sommer efter den 1. marts...

Mureren
Kawasaki ZX6R Ninja 2001

Fra : Jon Larsen

Dato : 22-12-01 23:30

> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:
>
> God (h)jul til jer alle *<
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

God jul og godt nytår.
Vi ses på vejen d 1.3.2002

--
MVH.
Jon Larsen.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 22-12-01 22:36

> [...]
følger
> med i gruppen.
>
> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:

**************

Ja..god jul..selvom man kun har 4 hjul at gøre godt med, men
et sted gemmer på ønsket om en Tênêrê eller Dominator af en slags.:

MVH

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 22-12-01 22:40

> [...]
følger
> med i gruppen.
>
> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:

Hej Jens.

Knaldhamrende god ide, håber at vi også ses til næste år på Karoline

God jul og godt nytår til alle

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-12-01 22:39

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En lille ide.

God ide...

Merry Jul og godt nytår

Thore Jensen
- RF600R, Morgenhår(d) MC København

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 22-12-01 22:42

Jeg vil også være med..................

GOD JUL og GODT NYTÅR til alle

Gid i alle må få en super Mc sæson 2002.

Dan
(Ducati 748)

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 22-12-01 22:45

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in
message news:3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En lille ide.
en lille god ide...

Osse herfra en god jul og et godt nytår...

mvh Claus fra Haderslev

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-12-01 22:57

Jens S., Esbjerg wrote:

> En lille ide.
>
> Jeg vil gerne ønske alle i gruppen en god jul.Hvis andre gør det i samme
> tråd - og kun en gang - kan vi danne os et indtryk af hvor mange der
> følger med i gruppen.

Fin idé

> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:
>
> God (h)jul til jer alle *<

Tak, i lige måde Og god jul og godt nytår til jer allesammen

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Frank

Dato : 23-12-01 00:08

God Jul
og Nytår!

Frank gsx600f

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 23-12-01 12:36

Glædelig jul.
Håber alle får en hyggelig tid sammen med familien!

Mvh
Mads Kristiansen
SV650S

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 23-12-01 00:20

"Jens S., Esbjerg" wrote:

> En lille ide.
>
> God (h)jul til jer alle *<

Takker. Også her fra det østlige ønskes en glædelig jul, samt et godt nyt år.

Ib Jakobsen

NIMBUS '39 med sidevogn
BSA M22 '39 twinport
BMW R80/7 engang med sidevogn

Fra : Kenneth

Dato : 23-12-01 00:24

God jul & godt nytår.

Mvh

Kenneth
Honda ST1100 Pan European årgang 2001.

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-12-01 00:43

On Sat, 22 Dec 2001 18:40:18 +0100, "Jens S., Esbjerg"
<jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote:

Hej NG.

>Jeg vil gerne ønske alle i gruppen en god jul.Hvis andre gør det i samme
>tråd - og kun en gang - kan vi danne os et indtryk af hvor mange der følger
>med i gruppen.

Jam' så ----- for at være medskaber af årets længste tråd

Glædelig Jul og Godt Nytår til alle.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Lars Hansen

Dato : 23-12-01 00:40

Hej NG

God jul til jer alle

Hilsen
Lars H
ER5

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 23-12-01 00:45

God jul & godt nytår.

Med venlig hilsen

Kaj Gasseholm
Stentofterne 19
7600 Struer

Tlf. 97 84 02 87
Mobil. 20 22 42 87
Email. gasse@get2net.dk
http://www.wildwildwest.dk

Fra : Armand

Dato : 23-12-01 00:53

Jens S., Esbjerg <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
> En lille ide.
> - kan vi danne os et indtryk af hvor mange der følger med i gruppen.

Heeey!
Jeg er bange for at blive glemt [ ], så jeg vil også istemme med de
bedste
ønsker for den kommende højtid og årsskifte !!

Forøvrigt en praktisk anledning til at holde mandtal á det aktuelle
skrift om "det skete de dage hvor kejser ........."
Og eftersom at der jo allerede er et par skabslæsere der har ladet sig
lokke frem, tjener det også et formål

Har alle husket at ønske sig noget solidt værktøj i julegave???

--
Armand.
(der minder om at Jens opfordrer til kun ét indlæg pr. person)

Fra : albert

Dato : 23-12-01 09:33

Jamen god hvid jul herfra også

> Har alle husket at ønske sig noget solidt værktøj i julegave???

du mener det fra Harald Nyborg til en 'hund for det hele ? Næh du,
sådan noget sætter man ikke svigerfamilien til at indkøbe

mvh Albert

Fra : Sporty

Dato : 24-12-01 14:34

Jamen, så Glædelig Jul da.

HjerDelig hilsen Johnny

Fra : Armand

Dato : 25-12-01 12:17

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en

> Har alle husket at ønske sig noget solidt værktøj i julegave???

- - - - - Skrev manden der uforvarende fik sit 18 år gamle (tilbage fra
"de glade Benelli-dage"!) og lidt "hullede" topnøglesæt, erstattet med
et state of the art - Tecos sæt

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-12-01 18:40

Hej Armand.

>- - - - - Skrev manden der uforvarende fik sit 18 år gamle (tilbage fra
>"de glade Benelli-dage"!) og lidt "hullede" topnøglesæt, erstattet med
>et state of the art - Tecos sæt

Tillykke !

Jeg blev begavet med en elektrisk hæksaks og en barbermaskine.
Jeg nægter at tænke på signalværdien

Jeg kunne også drømme om et nyt topnøglesæt.
En eller anden vandal smed mit 30 år gamle Stahlwille (super kvalitet)
mini sæt ned fra en antennemast så det blev spredt for alle vinde.
Og tænk - kommentaren fra klovnen:
Nå, men når det nu er så gammelt skulle det vel skiftes ud alligevel.
Han var heller ikke håndværker.
Men tilgivet ? Aldrig i livet!

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 26-12-01 02:05

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> skrev i en
> Hej Armand.
>
> Og tænk - kommentaren fra klovnen:
> Nå, men når det nu er så gammelt skulle det vel skiftes ud alligevel.
> Han var heller ikke håndværker.
> Men tilgivet ? Aldrig i livet!

Nemmerlig!
Der ligger omend megen effektionsværdi gemt i sådant et gammelt sæt:
Tænk på alle der reparationer og erfaringer (ulykker?) man har gjort med
det i hånden

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 25-12-01 21:44

> - - - - - Skrev manden der uforvarende fik sit 18 år gamle (tilbage fra
> "de glade Benelli-dage"!) og lidt "hullede" topnøglesæt, erstattet med
> [...]
Fik de manglende størrelser i mit fastnøgle sæt, så nu har jeg alle
størrelserne fra 7-22, dobbelt at de mest brugte nummere. ;>). Så nu er del
del af værktøjstavlen fyldt helt ud med Dowidat og Sandvik.

Dan

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-12-01 17:35

D@n Dethlefsen wrote:

> Fik de manglende størrelser i mit fastnøgle sæt, så nu har jeg alle
> størrelserne fra 7-22, dobbelt at de mest brugte nummere. ;>). Så nu er
> del del af værktøjstavlen fyldt helt ud med Dowidat og Sandvik.

Jeg fik et komplet fastnøglesæt fra 6-34 Et eller andet tysk, som jeg
ikke lige husker navnet på

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-12-01 17:43

Jes Vestervang wrote:

> Jeg fik et komplet fastnøglesæt fra 6-34 Et eller andet tysk, som jeg
> ikke lige husker navnet på

Nåja, jeg fik også et bitssæt, en skævbider og en spidstang

Fra : Orla Pedersen

Dato : 26-12-01 20:17

Jes Vestervang skrev i meddelelsen <4muc0a.k91.ln@whitehouse.gov>...
Jes Vestervang wrote:

Nåja, jeg fik også et bitssæt, en skævbider og en spidstang

Jeg fik to nye puder til sofaen, så ligger jeg meget bedre, når jeg
funderer over, hvor jeg kan låne en rørbukker til 38 mm rustfaste rør. Der
skal nemlig bukkes tre nye udstødningsrør til XS'eren.

mvh
Orla

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 26-12-01 01:48

On Tue, 25 Dec 2001 12:17:00 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en

Jeps. Sammen med huset fulgte en brændeovn og flere kubikmeter brænde.
Det er jo meget sjovt, når man kun har køkkenknive :( Nu er der
suppleret med en 3kg flækøkse, en god stor almindelig økse og en
enkelt kløvekile. Desuden et koben (så vi kan få tjent udgifterne hjem
i nabo-villaerne og en smørrekande (hvordan har jeg kunne have
motorcykel i 14 år, uden sådan en?).

Og måske mere motorcykel relateret - et Werner tandkrus, en Werner
tandbørste og en Werner tegneserie :) Samt en flot illustreret bog om
BSA.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-12-01 11:37

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> skrev i en meddelelse

> Og måske mere motorcykel relateret - et Werner tandkrus, en Werner
> tandbørste og en Werner tegneserie :) Samt en flot illustreret bog om
> BSA.

Nådada!
Jeg fik Fast Bikes 3 DVD'en, sædebetræk til KTM'en, Bremseskive til Kawa'en
og en MEGA værkstedsdonkraft - værktøjet har jeg vist efterhånden dækket
godt ind.

Rittig

Fra : Svein Olav Leithe

Dato : 23-12-01 00:41

God hjul og et riktig godt MC-år i 2002

--
Svein Olav, Kristiansand, Norge
1977 BMW R75/7 BMW - sjelfulle sykler for åndfulle mennesker

Fra : iluap

Dato : 23-12-01 01:14

...osse god jul og godt nytår fra en skabslæser...

Hans

V. Snogbæk (Sønderborg)

Suzuki 1100 E(Z) -82

http://www.kandu.dk/

Fra : Danteknik

Dato : 23-12-01 01:11

Også en glædelig jul og et bragende godt nytår til alle herfra !!

To dages Trackday på Knutstorp.
Assen juli og september.
To dages Broncekursus hos DMC.
Slidt fire bagdæk og to fordæk.
20.000 km.

Kun én fartbøde.

Fed sæson !!!!!

; - )

KD Bandit 600

"> God (h)jul til jer alle *<

Fra : Thomas Makro

Dato : 23-12-01 09:54

On Sun, 23 Dec 2001 01:11:02 +0100, "Danteknik" <danteknik@get2net.dk>
wrote:

>Kun én fartbøde.
>
>Fed sæson !!!!!

Hmmmm ingen fartbøde, derfor _rigtig_ fed sæson
(Hurra for Dansk SMS Service!!)
Jeg fik i øvrigt en SMS fra dem, for et par uger siden, om at de kører
kampagne med 14 dages gratis prøvetid, så hvis nogen af jer vil prøve,
så benyt chancen og tilmeld jer nu, på tlf. 21 19 19 19.
På de snehvide dage er der næsten ingen fartkontroller at melde om, så
der kommer næsten ingen meldinger i disse dage. På de kolde dage
kommer der under 10 meldinger om dagen, og om sommeren har jeg flere
gange oplevet omkring 25 meldinger i døgnet! Og det er kun i Storkbh.
Har selv været abonnent hos dem siden de startede for.. øh vistnok 3
år siden - og er godt tilfreds.

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Jan Petersen

Dato : 23-12-01 02:02

> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:
>
> God (h)jul til jer alle *<

Ditto

Jan Petersen - VFR

Fra : keld hansen

Dato : 23-12-01 03:13

Hej alle, også herfra
jeg kigger også ind fra tid til anden
KAWA Z650/1978

Fra : Jan Thomsen

Dato : 23-12-01 09:15

Ja god jul til jer alle her i ng. Mvh CB KLUB DANMARK

Jens S., Esbjerg <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : boe

Dato : 23-12-01 09:23

Også glædelig jul og godt nytår til alle fra mig!
Jeg har set i en anden tråd, at Dan har fået (igen) ny Duc i julegave. Jeg
må nøjes med et sæt nye dæk, men nogen må jo lade sig nøje med mindre gaver

Bo, VF1000F

Fra : Grunnet

Dato : 23-12-01 09:52

Også jeg ønsker alle en glædelig jul og et godt nytår.

Hilsen Steen
CB400N (82)
grunnet@12mail.dk
http://home.12mail.dk/~grunnet (Intet om MC)

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 23-12-01 10:05

Jarmen så vil hamselv da også være med

Merry forhjul og godt nyt hår til jer allenzusammen herfra

hamselv herfra
--
hamselv(@)privat.dk Slet parantes.
www.slowriders.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-12-01 09:56

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En lille ide.

God ide!
Og god jul til jer allesammen!

Rittig

Fra : ped

Dato : 23-12-01 10:28

En God Jul og et knaldhamrende Godt Nytår ønskes til alle i gruppen.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-12-01 10:29

Glædelig jul og godt nytår, skal også lyde herfra.

Vi ses derude, inden længe.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anrs

Dato : 23-12-01 10:56

Der ønskes en god jul samt et godt nytår til alle i gruppen fra anrs

Anders Enslev (anrs), Randers
Triumph sprint rs

Fra : Orla Pedersen

Dato : 23-12-01 11:02

Jens S., Esbjerg skrev i meddelelsen
<3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>En lille ide.

Og herfra !

julehilsen

Orla

Yamaha (traktor)
Sunbeam S8
Triumph NSD

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 23-12-01 11:29

> [...]
følger
> med i gruppen.
>
> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:

Hej alle

Også jeg vil gerne ønske alle en god jul, og et godt og uheldsfrit nytår.

--
Arne Rohr Pedersen
Honda ST 1100(som keder sig i garagen)

Fra : Per Emborg

Dato : 23-12-01 12:58

Ja det er bare dæglig
Dagen er tiltaget med 4 min og 8 sek

X-Eleven
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-12-01 19:17

God jul, ønskes i alle her fra Horsens.

Hilsen Brian

Fra : Poul B-H

Dato : 23-12-01 13:43

> [...]
>
> Jeg vil gerne ønske alle i gruppen en god jul.Hvis andre gør det i samme
> tråd - og kun en gang - kan vi danne os et indtryk af hvor mange der

I lige måde , men hvem tæller svarene ?

--
Poul B-H
MC21 NSR250SE

Fra : Leif Poulsen

Dato : 23-12-01 13:54

God hjul og godt nytår.

Hilsen

Leif

XS650 - Som regel "skabskigger" - Men blander sig ofte i
forsikringsskadespørgsmålene <

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 23-12-01 13:55

Yep der skal også herfra lyde en glædelig jul til alle I andre fellow Mc´
ister...

MVH Jan LP
Honda cbr 600 F

Fra : Mads Stetter

Dato : 23-12-01 13:54

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
> [...]

Yes, god jul og godt nytår til jer alle!

Så er det snart 3 år jeg har været daglig læser af denne gruppe.. Man lærer
meget herinde!

Vi ses derude på vejene..

MVH Mads Stetter
DT125R

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 23-12-01 14:06

Fra : Steen Schmidt

Dato : 23-12-01 14:19

> God (h)jul til jer alle *<

Jamen, god Jul da!

Mvh
Steen

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 23-12-01 14:21

Hej allesammen

Glædelig Jul & Godt Nytår skal det lyde herfra

(neeej se, masser af sne. Må bare ud og øve !!!!! )

Hilsen

H;P

<Jager stadig en Yams TDR 125> ligger sq nok ikke under træet.....damn
!!!!!

Fra : futte

Dato : 23-12-01 14:21

God jul og godt nytår ønskes alle.

mange hilsner (sæt selv tal på)
Jørgen , Brøndby
Honda CB 550, den fine årgang 1976.

Fra : Morten C.

Dato : 23-12-01 15:11

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in
message news:3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> God (h)jul til jer alle *<

De bedste ønsker til alle jer, om en Rigtig Glædelig Jul, samt et
Lykkebringende Nytår, med tak for alt i det, som nu svinder ud.

Gid der må komme mindst lige så mange dejlige stunder i det nye år, der nu
står for døren.

Med løftet venstre,
Morten C. Glostrup
CBR600

Fra : Jesper Ankersen

Dato : 23-12-01 15:21

God jul fra mig også

--
Jesper Ankersen
Dynomet Sales A/S

Fra : Holms Kiosk & Campin~

Dato : 23-12-01 15:20

God jul og et godt Nytår...

Kjeld
Honda cb750 F1 -72

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 23-12-01 15:22

Også god jul herfra.

Jens
GSX600F
DT175

Fra : Grethe Pedersen

Dato : 23-12-01 16:23

> En lille ide.

Og en god en af slagsen Også Glædelig jul og godt nytår til alle herfra.

--
Anders Majland - på juleferie og poster fra lånt konto ...

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-01 17:31

Go jul til dig også Jens!

Fra : David B wilby

Dato : 23-12-01 18:30

Vi er vist mange som følge med i NG og somme tider blander sig i debaten.
Go' Jul allesammen og tak for svarene til min spørgsmål i år.
VF'en skal ha' ordnede bremser (efter en idé i MCTN), bagsvings lejer
og ny fjeder foran; og hvis der er overskud i budgetet bliver laken piftet
lidt op hist og her.
mVFh, David '84 VF750F-E

Fra : Claus Rolsted

Dato : 23-12-01 19:39

Glædelig jul til alle
- både dem som kører vinteren igennem, men også dem som er blevet for 'sat'

Selv kørte jeg så sent som i nat en tur fra Hvidovre til Amager på
10-tommer-hjul i snestorm..

Mvh

Claus Rolsted,
pt. pilot på Vespa ET2 45-scooter, da jeg pt. ikke har mc-kort. Regner med
at tage det til sommer, og har indtil videre fulgt med i gruppen i nogle få
måneder endnu uden at blive futtet over i d.f.k.

Fra : Allan Wisborg

Dato : 24-12-01 04:53

Jammen god jul (Desværre nok ingen "hårde" pakker under træet til mig).

Allan
TRX 850

Fra : Anders Vinther

Dato : 23-12-01 23:41

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in
message news:3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> God (h)jul til jer alle *<

Uha, det var mange... jeg vil også være med...

Glædelig jul alle...

Anders V.
- Der allerede savner friheden og suset... -

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 24-12-01 01:02

"Jens S., Esbjerg" skrev

> En lille ide.

Fed ide !!

> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:

Tjahh, familien var knapt så begejstrede for mine gaveønsker som lyder på 1
bremseskive, 2 sæt klodser, 1 kædekit, så det bliver der nok ikke noget af
på trods af at jeg oveni købet var så flink at oplyse om reservedelsnr.

Glædelig jul til jer alle, samt et godt nytår.

Ses derude med løftet højre arm i det nye år. Glæder mig allerede.

kenn@primera.dk
www.primera.dk
XJ600s div ´98

Fra : RasmusZX9R

Dato : 24-12-01 07:49

Også glædelig jul,herfra.

Mvh
Rasmus ZX9R-C(der glæder sig til at få fri,så man kan komme hjem og
julehygge lidt)

http://www.kandu.dk/

Fra : Bent Fer

Dato : 24-12-01 10:31

Fra : KimC

Dato : 24-12-01 10:37

også en hvid ( endnu ) julehilsen fra Københavnstrup med ønsket om en god
jul og et godt nytår til alle i NG'en.

Kim ( Dainese )
CBR 1000 F
Tårnby MC 78

Fra : Allan T

Dato : 24-12-01 10:47

God jul til alle.

Allan

Fra : Peter H Hasselbalch

Dato : 24-12-01 12:08

Også et ønske om God Jul & et Godt Nytår fra mig!

Jeg glædes over at se den fremgang der har været i antallet af anmeldelser
på DMCN's forhandler- og MC-sider - det viser at det ikke er spildte kræfter
jeg har kastet efter 'projektet'.

Jeg vil gøre nærmere status mellem Jul & Nytår, så I kan se, hvad der er
sket på WWW.DMCN.DK

(Og jeg _ved_ godt at jeg mangler at opdatere med et par anmeldelser

--
Mvh Peter HH
DMCN#1 - CBR600F4

Fra : james

Dato : 24-12-01 11:54

Også et ønske om God Jul & et Godt Nytår fra os!

-james og kirsten

Husk forresten, at iår er Danmark vært for FIM-Rally. I Aalborg, første uge i
juli. Når I åbner pakken med kalendar for 2002...skriv det ind som det første!

Fra : Hans Erik :) amck.dk

Dato : 24-12-01 12:20

Rigtig glædelig jul fra alle os til alle jer.
Må MC-guden bringe mange 'hårde' pakker!

Glædelige AROS hilsener
H@ns Erik :)

www.amck.dk

Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 24-12-01 12:59

God jul til alle Bikere og ønsket om at vejrguderne må være os/jer nådige i
2002

Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 24-12-01 14:07

> [...]

>med i gruppen.
>
>Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:

Også herfra Ballerup skal der lyde de bedste ønsker om en glædelig jul
og et godt nytår til alle.

--
Maj-Britt (BMW R80/7) og Uffe (Le Mans III)

Fra : Morten Juel

Dato : 24-12-01 14:14

kan vi danne os et indtryk af hvor mange der følger
> med i gruppen.
Hov også mig God Jul alle sammen, jeg glæder mig til at møde nogle af
jer på malerklemmen og deslige til sommer

> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:
Fåårk det skal være et stort træ.. ellers ville jeg gerne ha en cbr 600

Mvh
Morten

Fra : Birger Poulsen

Dato : 24-12-01 15:25

God jul og godt nytår til alle.
Tak for de mange gode råd og tricks.

Til Per og Susanne kan jeg meddele at Vigoline har det godt.

Venlig hilsen
Birger Poulsen

XV535
x-LS650
x-CX500
x-CB250
x-Tiger100
x-Supermax
x-K26

x-Everton
....det summer op

Fra : Brian Lænø

Dato : 24-12-01 15:47

"Jens S., Esbjerg" skrev
> [...]
følger
> med i gruppen.
>
> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:

I lige måde.
God jul og godt nytår til alle.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Erik Petersen

Dato : 25-12-01 12:06

Fra : Tobias Nawrocki

Dato : 25-12-01 13:22

> [...]
følger
> med i gruppen.
>
> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:

God jul !!

/Tobias
Kawasaki ZXR400

Fra : Foo Bar

Dato : 25-12-01 13:52

> Jeg vil gerne ønske alle i gruppen en god jul.Hvis andre gør det i samme
> tråd - og kun en gang - kan vi danne os et indtryk af hvor mange der
følger
> med i gruppen.

Jamen. - Det var da en glimrende idé..!

I ønskes hermed alle (lettere forsinket!) glædelig jul og et godt nytår - og
et 'slightly-OT' ønske om en ualmindelig kort vinter..! (Offentlige
transportmidler stinker..!

Claus - CBR600F2 (i vinterhi... *Suk!*)

Fra : Anders Winther

Dato : 25-12-01 15:41

Også en forsinket "Go' Jul" fra mig..

Mvh.
Anders Winther
XJ600S

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 25-12-01 16:03

Oså en god jul herfra, samt et godt og km-ædende nytår.
Ervin
RF900R
(julegave: CarbtuenII)

Fra : Carsten H Steffensen

Dato : 25-12-01 17:13

Også en god jul herfra til alle i gæve gutter og gutterinder, samt et godt
nytår med håbet om en god sommer hvor vi kan køre nogle dejlige km.på vores
dejlige motorcykler.
Carsten.

Fra : Finn

Dato : 25-12-01 20:45

Også en lille julehilsen her fra Hjørring med ønsket
om en god jul til alle her i NG`en

Finn - Suzuki-GS500

Fra : Jakob Viggo Hansen

Dato : 26-12-01 00:25

Der er ALLT for lang tid til 1.marts..........

Mange julehilsner fra Jakob Viggo

Fra : Frandsens

Dato : 26-12-01 14:21

Hej NG !

God (bag) Jul og Godt Nytår til alle !!

Michael Frandsen
+ 600 BanditS

Fra : Rover

Dato : 26-12-01 16:20

En God Jul til jer Alle,
og et tørt, uheldsfrit og kilometerrigt nytår til
hele NGèns læsere/skrivere

mvh Gunnar
Div. defekte løsdele i garage efter indbrud
3/4 * GS750 (resten hærværksramt)
1/2 * CB360 (resten hærværksramt)
1 * CB250G5 (gudskelov ikke istandsat endnu!)

Fra : Søren L Hansen

Dato : 27-12-01 01:31

Jens S., Esbjerg <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in
article
> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:
>
> God (h)jul til jer alle *<

Jamen så glade dejlige jul fra mig osse.

Julegave? En skjorte med broderet for og bag: motortosse.dk

--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-12-01 09:29

Jens S., Esbjerg <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in
article <3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> God (h)jul til jer alle *<

Jæ' ve' os vær mæ'

Nu er julen overstået, men der er vel stadig tilbage at ønske godt nytår.

--
Mikkel

Fra : Muggi

Dato : 27-12-01 20:36

Alle tiders.
Rigtig GOD JUL til alle

Mogens
Indtil i går kørende Transalp

Fra : Birger Poulsen

Dato : 29-12-01 14:00

Muggi wrote:

> Alle tiders.
> Rigtig GOD JUL til alle
>
> Mogens
> Indtil i går kørende Transalp
Hvad skete der?
Har du solgt den??

Birger

Fra : Robert

Dato : 28-12-01 09:24

> [...]
> En lille ide.
>
> Jeg vil gerne ønske alle i gruppen en god jul.Hvis andre gør det i samme

øv.. Bedre sent end aldrig - derfor:
Godt nytår kære motortosser..hehe.... og til alle fyrværkeritosserne:
Husk styrthjelm! - bedre end briller
Argh! min maskine og jeg længes ud!.. men snestorm og flere tons salt
"påvej"

mnmch!
~Robert~

Fra : ms

Dato : 28-12-01 15:21

Og også fra Esbjerg kommer så ønsket om glædelig bagjul og godt, varmt, tørt
mc-nytår til alle.
(Og hvem tæller så alle julehilsnerne ?-)
Mvh
Mogens
GSX600F

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:3c24c5c5$0$94841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En lille ide.

<cut>

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 28-12-01 19:37

"ms"
skrev
> [...]
tørt
> mc-nytår til alle.
> (Og hvem tæller så alle julehilsnerne ?-)
*********************'
Pt.: 28.12.01 kl. 19.37 har 100 forskellige sendt en hilsen.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : jacob Stegelmann

Dato : 29-12-01 04:07

> Pt.: 28.12.01 kl. 19.37 har 100 forskellige sendt en hilsen.

101 nu

med ønske om et godt nytår til alle
..........også selvom de bor på øerne

--
Jacob

Fra : Ole Baun

Dato : 28-12-01 18:29

> [...]
følger
> med i gruppen.
>
> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:

Fin ide !

Hvis det er for sent at ønske god jul, må det i stedet blive et godt nytår
fra

Ole Baun, Aalborg
CB 500, ´96

Fra : modul

Dato : 28-12-01 20:42

Jeg ligger mig lige i bag(h)julet og ønsker alle et godt nytår.

Morten/ CBR1000

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 29-12-01 12:11

Jul er for sent ...men godt nytår

Lasse & Karin
RS125

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 30-12-01 16:46

Glædelig bag(h)jul her fra mig..

kører dig kun knallert med er meget interesseret i mc'er, derfor følger jeg
med, dig ikk så aktivt

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ CTD

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-01-02 15:23

> Så derfor: Med ønsket om hårde og store mc-pakker under træet:
> God (h)jul til jer alle *<

Lidt forsinket svar herfra grundet manglende net-adgang hos forældrene, hvor
jeg brugt tiden mellem jul og nytår.

Jeg begynder efterhånden at kunne mærke at det er lang tid siden jeg har
være ude og køre, men vejret er heldigvis så ringe at kørelysten ikke er
dukket frem endnu.

Jeg kan se, hvor voldsomt det går ud over min cykel (den med 0.000001HK) at
skulle køre i det vejr, så jeg er glad for at mc'en er stillet væk i
øjeblikket. Aluminiummet er meget grimt og plettet, der er mange begyndende
rustpletter hist og her, især i samlinger og efter bare en mindre tur, så er
den smadret fuldstændigt ind i skidt.

Håber, at i har haft en god jul og et veloverstået nytår, og ikke ødelagt
alt for mange lemmer, så i stadig kan køre mc, når den tid kommer.

signing off.. Martin Sørensen
Yamaha XS400 Seca

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 04-01-02 13:57