hvad fanden er der galt med det lort
Fra : Dal

Dato : 22-12-01 17:53

Jeg har sadt penge i et par olielamper... men vægen brænder bare som om det
er plastik og så slukker den igen. Den er helt våd af olie,,, så noget
lort...........

hvad helvede er der galt ???

--
hilsen
Henrik Jakobsen

Fra : Per Olsen

Dato : 23-12-01 10:07

Vægen er sikkert lavet af et eller andet halvsyntetisk materiale, jeg har
selv haft et par stykker.
Køb en ny væge, de koster kun omkring 1 krone stykket. (købt i "Planteoasen"
i Ballerup for et par måneder siden)

Jule-hue

Mvh. Per Olsen.

PS. prøv at finde en afstressende hobby, der er da ikke noget værre end at
gå rundt og hidse sig op over småting.......

Fra : Dal

Dato : 23-12-01 20:17

prøver at hitte nogle nye her efter jul

/Henrik