Glædelig Jul og...
Fra : David Blangstrup

Dato : 22-12-01 17:49

Glædelig Jul & Godt Nytår til alle her i d.edb.mac og masser af Macs under
træet og i det nye år!
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Peter Gersmann

Dato : 22-12-01 20:24

In article <B84A7824.7321%david@blangstrup.dk>, David Blangstrup
<david@blangstrup.dk> wrote:

> Glædelig Jul & Godt Nytår til alle her i d.edb.mac og masser af Macs under
> træet og i det nye år!

Yep til det - og lad gaveregnen starte 7. januar

//Peter Gersmann

Fra : Christian Flintrup

Dato : 23-12-01 18:15

Peter Gersmann <moof@mail.tele.dk> wrote:

> Yep til det - og lad gaveregnen starte 7. januar

Hehe - for mit vedkommende ja. Ironisk nok har jeg fødselsdag samme dag
som keynoten :)

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-12-01 20:42

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Glædelig Jul & Godt Nytår til alle her i d.edb.mac og masser af Macs under
> træet og i det nye år!

Jamen i lige måde, men er du da væk helt til næste år?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : David Blangstrup

Dato : 22-12-01 22:44

On 22.12.2001 20:41, in article 1f4u2m2.n1pw1wbafyliN%rfn@altavista.net,
"René Frej Nielsen" <rfn@altavista.net> wrote:

> Jamen i lige måde, men er du da væk helt til næste år?

Næh. Det var bare et anfald af jul Bob, bobŠ
- David 'it's hard to be a nissemand' Blangstrup.
--
http://david.blangstrup.dk