Deep Purple
Fra : Peter Kaas

Dato : 28-11-00 21:31

Hej NG!

Jeg har nu besluttet mig at udvide
min cd-samling med noget af Deep Purple.

Kan I anbefale nogle go'e opsamlings-cd'er og
must-have albums, som jeg skal investere i
til at starte med?

På forhånd tak!

Mvh
Peter Kaas
kaas@post1.tele.dk
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
But if you are feeling sinister
Go off and see a minister
Chances are you'll probably feel better
If you stayed and played with yourself
- Stuart Murdoch

Fra : Frank Desting

Dato : 28-11-00 21:41

Prøv at starte med SMOKE ON THE WATER : BEST OF DEEP PURPLE!

FDE

E-mail :
dex@post8.tele.dk
Flora & Fauna i Smør - og Fedtmosen :
http://www.sitecenter.dk/naturgruppen

Fra : Steen Zeeberg Dyrmos~

Dato : 29-11-00 00:39

Peter Kaas wrote:
> [...]
> min cd-samling med noget af Deep Purple.
> Kan I anbefale nogle go'e opsamlings-cd'er og
> must-have albums, som jeg skal investere i

Så absolut! Kan varmt anbefale "The Anthology" opsamlingen fra 1991 (violet
omslag). Læg mærke til at jeg IKKE mener "The Anthology" fra 1985 (sort
omslag). "The Anthology", 1991, dækker 27 numre fra guldperioden '68-'76,
simpelthen et MUST! Fylder 6 vinyler / 2 CD'er.

Kan dog være svær at opdrive her i landet, jeg selv købte vinyludgaven i Colmar
og 8 år senere bestilte jeg via Stereo Studiet, her tog det 8 uger at få den
hjem fra Holland. Men jeg siger dig; den er værd at vente på!

Mvh,
Steen Z. Dyrmose
Kolding

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 30-11-00 09:30

"Peter Kaas" <kaas@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min cd-samling med noget af Deep Purple.
>
> Kan I anbefale nogle go'e opsamlings-cd'er og
> must-have albums, som jeg skal investere i

Jeg er meget glad for Perfect Strangers og den klassiske Made In Japan
(live). The House Of Blue Light er også et lyt værd. Deres seneste dvd
Australia 99 er for øvrigt fremragende.

--
Jesper Brogaard, Denmark

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 04-12-00 15:15

Come Hell or High Water er også FREMRAGENDE.
Total Abandon fra Australien er besteme heller ikke ringe. Der mangler bare
Blackmore.
Mikkel

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 00:21

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 00:21

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 00:21

Fra : Hanne V.

Dato : 12-12-00 00:21

Tomas O. <tfo@gmx.net> skrev i en

> Det er et dobbeltalbum der hedder Made in Japan og ja det er deres
> bedste skive!

Smutter, har den jo selv i min pladesamling (læs vinyl). Og du har så
ret, Tomas
Hanne

Fra : Ken Madsen

Dato : 30-01-01 15:51

Se om du kan få fingre i "Live In London" - kanon plade

Ken