Klassisk musik?
Fra : Anders Ebbesen

Dato : 28-11-00 20:50

Halløj!

Efter at have hørt Sarah Brightman sammen med Londons Symfoniorkester har
jeg fået smag for mere musik i den stil....

Hvilke kunstnere, og specifikt albums, kan anbefales i den sammenhæng?

Synes også at Phantom Of The Opera, af Sarah's eksmand, er meget fed. Kan
nogen i gruppen anbefale andet musik i samme stil?

På forhånd tak

--
Anders Ebbesen
Jean Rasczak: I expect the best and I give the best... here's the beer!

Fra : Bjørn HBC

Dato : 28-11-00 22:58

Anders Ebbesen <anders@entry.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:901269$2ovr$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> jeg fået smag for mere musik i den stil....
> Hvilke kunstnere, og specifikt albums, kan anbefales i den sammenhæng?

Prøv Yes & The London Philharmonic Orchestra: »Symphonic Music Of Yes«
Bjørn

Fra : Jette H.

Dato : 28-11-00 23:16

> Synes også at Phantom Of The Opera, af Sarah's eksmand, er meget fed. Kan
> nogen i gruppen anbefale andet musik i samme stil?

Hvis du godt kan lide Lloyd Webber vil jeg anbefale denne cd:

Webber, Andrew Lloyd
The premiere collection : the best of Andrew Lloyd Webber : the original
recordings
Indspilninger publiceret 1970-1987
Really Useful ; Polydor 837282-2

Cd'en indeholder highlights fra de fleste af hans musicals, herunder
Starlight Express og Evita. Derudover er der en meget smuk arie 'Pie Jesus'
med Sarah Brightman.

Mvh Jette

Fra : Nicholas Pilvang

Dato : 30-11-00 22:46

Hej!!

Du kan jo også prøve nogle af Andrew Lloyd Webber's andre musicals;
Cats
Sunset Boulevard
Starlight Express
Evita
Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat
Whistle Down the Wind

Og så er der Claude-Michel Schönberg og Alain Boublil:
Les Misérables
mm.

Nicholas