Spørgsmål om automatisk svar
Fra : Britta Mott Andersen

Dato : 22-12-01 15:29

Jeg har to maskiner - en der kører Outlook Express 6.0 og en der kører
Outlook 2000 - begge har jeg sat til at afsende automatisk svar på modtagne
emails.
Problemet er blot, at ejg ikke kan huske hvor jeg slog den til henne.
Er der nogen, der kan hjælpe mig??
På forhånd og rigtig god jul..

Med venlig hilsen

Britta M. Andersen
Box 109
3060 Espergærde
Tlf 4913 5555
Fax 4913 3455
Mobil 2026 7555
Hjemmeside: www.dbamott.dk

Fra : Jan

Dato : 22-12-01 21:37

Har du ikke gjort det på din webmail

vh
Jan

Fra : Britta Mott Andersen

Dato : 22-12-01 22:01

Ti..hi.. Jo... Så er det derfor jeg ikke har kunnet finde det i hjælpe
oversigten.. Rigtig god jul og godt nytår.

Britta M. Andersen
Box 109
3060 Espergærde
Tlf 4913 5555