Øv øv
Fra : zcully

Dato : 22-12-01 13:11

HUSK AT SKRIVE SPOILER!!!!!!!!!!!
Hvis i skriver et indlæg der indeholder afsløringer fra film!!!!!

Det er der 90 % af gangene, men der har været et par svipsere desværre ;-(

/Zcully

Fra : Kong Kent

Dato : 22-12-01 15:22

> HUSK AT SKRIVE SPOILER!!!!!!!!!!!
> Hvis i skriver et indlæg der indeholder afsløringer fra film!!!!!
>
> Det er der 90 % af gangene, men der har været et par svipsere desværre ;-(

Jeg kunne forestille mig, at grunden til du skriver dette indlæg er, at der
er blevet talt en del om pausens tidspunkt i Ringenes Herrer i en tråd
længere nede, og den har udviklet sig til at omtale scenerne omkring pausen
uden spoiler warning.

Har jeg ret?

Jeg lagde nemlig også mærke til, at der blev talt en lillebitte smule om
scenerne lige omkring pausen. Det skal dog siges, at det absolut ikke er
nogen monster-spoiler. Der bliver altså kun nævnt nogle få scener! :)

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Rhythm

Dato : 22-12-01 20:53

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> scenerne lige omkring pausen. Det skal dog siges, at det absolut ikke er
> nogen monster-spoiler. Der bliver altså kun nævnt nogle få scener! :)

Jeg har endu ikke selv set filmen , men skal.
Jeg ignorerer blot tråde angående filmen , derved ungår man spoilere, for på
et eller
andet tidspunkt dukker de sikkert op alligevel.

Rhythm