Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
nedkøling af Geforce2MX
Fra : Lars Haugaard Jensen

Dato : 22-12-01 13:17

Jeg har lige købt ny køler til mit Geforce2Mx 64mb og den larmer mega meget,
så jeg tænkte om jeg ikke kunne slå blæseren fra når jeg ikke spiller spil
og f.eks. bare er i windows og skriver e-mails, eller når den står om natten
og downloader? blæseren er foresten en Thermal Take Crystal Orb. Hvor varm
må kortet blive?

Fra : Quark

Dato : 22-12-01 19:10

"Lars Haugaard Jensen" <lhjensen64@Qhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
natten
> og downloader? blæseren er foresten en Thermal Take Crystal Orb. Hvor varm

- Hvorfor ikke bare nøjes med køleribber? Hvis den er bygget uden køler så
kan den jo også klare "jobbet" uden køler.

Mvh
Quark

Ps. Lyder da bøvlet, at sidde og tænde og slukke for en køler.. Og så til et
"sølle" Geforce 2mx.