gulvmoppe
Fra : Anne

Dato : 22-12-01 12:28

Er der nogen her i gruppen der kender til de gulvmopper, hvor der istedet
for de sædvanlige 'hår' er Vileda-strimler???
Hvis I har erfaring med dem - er de gode/bedre end de andre, for jeg synes
ikke de almindelige er fordelagtige når man har lange hundehår i huset.

Anne

Fra : Birgit

Dato : 22-12-01 15:53

> [...]
> ikke de almindelige er fordelagtige når man har lange hundehår i huset.

Jeg tror nu at støvsugeren stadig er nummer 1.

Hilsen birgit

Fra : claus

Dato : 22-12-01 16:37

Birgit skrev i meddelelsen
<3c249fb2$1$272$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...

>Jeg tror nu at støvsugeren stadig er nummer 1.

Det tror jeg også. Det der skal moppes skal gøres efter der er
støvsuget.

Hilsen Claus.

Fra : Birgit

Dato : 23-12-01 15:57

> Det tror jeg også. Det der skal moppes skal gøres efter der er
> støvsuget.
>
> Hilsen Claus.

Ja, først suge, og så kører over med klud... Her i huset er der poter
overalt på gulvene. suk. Men det er vel ens lod når man har vovse...

Birgit

Fra : jso

Dato : 22-12-01 16:29

Jeg synes at sugeevnen hurtig bliver dårlig: Hår fra en new kan den i hvert
fald ikke klare.
Det kan en vandstøvsuger til gengæld, men det kræver at det er gulve der
tåler vand

Hilsen
Jørgen

Fra : claus

Dato : 22-12-01 16:35

Anne skrev i meddelelsen ...
> [...]
synes
>ikke de almindelige er fordelagtige når man har lange hundehår i huset.

Mon ikke du mener microfiber-mopper?

Der findes en del forskellige til forskellige formål: våd/fugt, tør/fugt
osv.

Der findes mopsystemer der er lavet til b.la hundehår men de plejer at
love mere end de holder.

Men det kan da godt være at microfiber-mopper vil løse dit problem. Der
er kun et at gøre: prøv dig frem.

De dyre microfibersystemer er bedre end de billige.

Hilsen Claus.

Fra : Anne

Dato : 05-01-02 20:47

Tak for et godt svar Claus.
Ja, jeg kan se det er microfiber-mopper, men de er fra Vileda.
Det har løst mit problem.
Forøvrigt så synes jeg det er storartet, at flere af jer tror, man vasker
gulv uden at støvsuge først.....*GGG*
Men til jeres oplysning, selv om man støvsuger først, så kan der stadig
ligge nogle hår efter en meget langhåret hund....*S*

Tak for hjælpen (forsinket da min PC har været gået ned)

Anne

claus <kompletkommunikation@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a029c9$1j7j$1@news.cybercity.dk...