Musts i Thailand!
Fra : Calderone

Dato : 22-12-01 09:45

Hej,
har brug for et hurtigt overblik over de ting man absolut skal se i Thailand
på sin ferie, da jeg skal på rundrejse er geografisk placering underordnet.
Så en top-5 eller top-10 liste vil være værdsat - har ikke brug for links
til div. rejsebeskrivelser!!
På forhånd tak!

Mvh.
Torben

Fra : orbital

Dato : 05-01-02 20:30

On Sat, 22 Dec 2001 09:44:51 +0100, "Calderone"
<Calderone@orangenet.dk> wrote:

> [...]
>Så en top-5 eller top-10 liste vil være værdsat - har ikke brug for links

Dit spørgsmål er ikke helt relevant efter min mening. Det væsentligste
med fjernøsten er kulturchokket. Spørg ikke om, hvor det ligger ?

Så er der det ene tempel, det andet tempel, ...

Den ene luder, den anden ...

Så er der dykning på øerne.

Maden, osv.

Enjou your time !

mvh

John

Fra : Jelx

Dato : 07-03-02 12:33

"Calderone" <Calderone@orangenet.dk> wrote in

> [...]
> placering underordnet. Så en top-5 eller top-10 liste vil være værdsat
> - har ikke brug for links til div. rejsebeskrivelser!!

hvis du kommer til sydthailand(og dykker) er bl.a. koh tao
anbefalelsesværdig (og så er der også en del naturreservater i omr.)