Oplås A2628 med kode.
Fra : Fischer

Dato : 22-12-01 09:27

Hej folkens.

Jeg skal her i julen hjælpe min gamle far med at låse sin Ericsson A2628 op.
Han har ringet til TDC og har fået koden og lidt instruktion til hvordan man
gør, men han tør ikke gøre det selv.
Af en eller anden grund er jeg ikke tryg ved om han skulle have opfattet
instruktionen helt korrekt.

Er der nogen her der ved hvilke taster man skal trykke på for at låse en
A2628 op når man har koden?

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 22-12-01 13:55

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> instruktionen helt korrekt.
>
> Er der nogen her der ved hvilke taster man skal trykke på for at låse en

Til din e-mailadresse express@get2net.dk har jeg sendt den vejledning, som jeg
fik sendt af Telia til at låse A2618 op med. Håber at du kan bruge den til noget,
selv om det ikke er helt den samme model.

Claus

Fra : Fischer

Dato : 22-12-01 14:27

> [...]
noget,
> selv om det ikke er helt den samme model.

1000 Tak.

*Fischer