Creamy og Little Trees
Fra : Troels

Dato : 22-12-01 01:00

Hej
Jeg sad lige og surfede lidt rundt da jeg fandt
http://www.video-c.co.uk/littletrees/helpimafish.html hvor der står at Help
im a fish er lavet af little trees... jeg troede det var creamy der ha´vde
lavet musik til Hjælp jeg er fisk, men det er det åbenbart ikke, eller hvad?
Ikke at jeg ikke kan sove uden at finde ud af det, jeg synes bare det er
underligt.

/Troels

Fra : zcully

Dato : 22-12-01 19:57

Hi hi
Jeg skrev lige til Creamy og fik det her svar:

---------

Jo, Creamy sang den først, men da tegnefilmen skulle vises i udlandet sidste
sommer besluttede filmselskabet at bruge de tre piger der så kom til at
hedde "Little Trees".

-------------

/Zcully

Fra : dentro

Dato : 22-12-01 23:22

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jo, Creamy sang den først, men da tegnefilmen skulle
vises i udlandet sidste
> sommer besluttede filmselskabet at bruge de tre piger

Hvorfor "besluttede filmselskabet" det? Måtte Creamy
ikke være ude til efter klokken 23.00 eller hva', så de
derfor ikke kunne spille i udlandet? ...Eller er Creamy
to af de tre fra Little Trees? Er Little Trees de tre
piger fra programmet BITCH på DR?
Zcully gider du ikke spørge Creamy hvorfor?

/dentro

Fra : Troels

Dato : 23-12-01 01:11

> [...]
> to af de tre fra Little Trees? Er Little Trees de tre
> piger fra programmet BITCH på DR?
> Zcully gider du ikke spørge Creamy hvorfor?

Måske er det bare mig, men kan Creamy associere til noget dirty på
engelsk?.... nah.... ifølge min ordbog betyder det "flødeagtig" så den
holder nok ikke....

/Troels

Fra : Peter G.

Dato : 23-12-01 13:38

In article <3c2520d5$0$210$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>, Troels
<tllund@hot_I-AM-EVIL!!!!_mail.com> wrote...

> Måske er det bare mig, men kan Creamy associere til noget dirty på
> engelsk?.... nah.... ifølge min ordbog betyder det "flødeagtig" så den
> holder nok ikke....
>
> /Troels

cream one's jeans / pants / knickers
Vrb phrs. To be very excited, so much so that one figuratively
ejaculates. Not always necessarily sexual excitement. E.g."God, she's
gorgeous. I think I've just creamed my pants."

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Troels

Dato : 23-12-01 14:23

> cream one's jeans / pants / knickers
> Vrb phrs. To be very excited, so much so that one figuratively
> ejaculates. Not always necessarily sexual excitement. E.g."God, she's
> gorgeous. I think I've just creamed my pants."

Så har vi nok en forklaring der , men jeg vil egentligt godt hører
hvordan Creamy/deres manager forklarer det ....

/Troels

Fra : Flemming

Dato : 24-12-01 10:14

On Sun, 23 Dec 2001 14:22:52 +0100 "Troels"
<tllund@hot_I-AM-EVIL!!!!_mail.com>
wrote in dk.kultur.musik:

> Så har vi nok en forklaring der , men jeg vil egentligt godt hører
> hvordan Creamy/deres manager forklarer det ....

Jeg tror nu ikke at det var forklaringen det var vist noget med at
Jesper Winge Leisner der stod bag sangen ikke ville lade Creamy udgive
sangen i England, hvis han ikke fik total kontrol over deres karierre.

Man kan læse lidt om det her:

http://www.bt.dk/Soeg.pl?&aid=77499&s=creamy (dog langtfra hele historien).

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Troels

Dato : 27-12-01 18:26

> [...]
> Jesper Winge Leisner der stod bag sangen ikke ville lade Creamy udgive
> sangen i England, hvis han ikke fik total kontrol over deres karierre.

Så ku' jeg alligevel bedre lide min egen forklaring.... den var lidt mere
sladderblads-agtig

Men tak for den rigtige forklaring alligevel

/Troels