TV-out til video
Fra : Hardy Melstrup

Dato : 21-12-01 22:27

Hej gruppe

Er der nogen her som har erfaring med at overføre grafik fra pc til
videobånd. Jeg har GF2 mx400 og ønsker at overspille en grafisk præsentation
til videobånd, men kan ikke få billede på. Det virker når stikket er
direkte i TV, men ikke gennem videoen.

Hardy

Fra : poppe

Dato : 22-12-01 01:19

mener at der er slået macrvision, men prøv at bruge tvtool, det brugte jeg
selv, inden jeg fik et tv, med scart!!

--
POPPEakaD19S
www.poppe.dyndns.dk