ATI RaDEOn 64 DDR, sammen med W XP
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-12-01 20:25

Hej..

Jeg har "lidt" problemer med mit ATI Radeon 64 DDR rv-ind/out kort kørende
med de nyeste drivere og Windows XP..

Driverne som fuldte med W Xp kørte hvis OK. Men så var der heller ikke tv
out, og alt det andet...

Så nu har jeg indstalleret 6.13.3281 driverversion

Hvis jeg fx afspiller Quicktime Videos,, så bruger den omrking 85 % system
process, på en thunderbyrd 900 MHZ. Det er i normal størrelse, fra traileren
for Lord of the rings.... Kan ikke afspilles flydende i fuld skærm ca. I
1500 * 1100 og med ca. 7 fps

Og hvis jeg afspiller DVD, k'øre det sådanset godt...

Men PowerDVD XP siger:

Video Accelerator : ATI Hardware Video Acceleration (not in use)

.... Not in use,,,, så vil det vil sige at der ingen hardware accelration
er.. Systemet bruger ca. 65 % i 1600 * 1200. og det er også lige h'øjt nok.

Hvilke drivers bruger I?

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 22-12-01 19:07

Check www.rage3d.com

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-12-01 10:23

"Uffe S. Callesen" <usc@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Check www.rage3d.com

Jeg har hentet den driver inde fra rage3d.com Men er der noget diskution om
mine problemer derinde?

Jeg har også lige opdaget, at min tv-out ikke fungere. Den siger at mit
fjernsyn ikke er tilsluttet... Er min port nu brændt af?

Fra : Tajen

Dato : 23-12-01 00:22

Har hørt noget om at ATi's driver ikk er så gode i XP...
Har samme kort og kunne godt lige tænke mig den driverversion... gider du
maile... tajen@genistreg.dk

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 23-12-01 01:11

Endnu engang www.rage3d.com =]