Biltog "Villach - Erdine"
Fra : Bøgen

Dato : 21-12-01 10:49

Er der nogen her der har prøvet eller kender noget til
et biltog der kører fra Villach i Østrig til Erdine i Tyrkiet.

Priser / komfort / rejsetid / + -

hilsen

Flemming

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 21-12-01 13:48

"Bøgen" wrote:

> Er der nogen her der har prøvet eller kender noget til
> et biltog der kører fra Villach i Østrig til Erdine i Tyrkiet.

> [...]

Nej, jeg har ikke prøvet det (jeg har ikke selv bil...), men du kan få
mere information på
http://www.autoreisezuege-in-europa.de/fpl/edirne.htm.

Du kan også tage biltog fra Hamborg til Villach - mere information på
http://www.autoreisezug.de.

//Emil Jelstrup

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 21-12-01 13:51

Emil Jelstrup wrote:

> [...]
> http://www.autoreisezuege-in-europa.de/fpl/edirne.htm.
>
> Du kan også tage biltog fra Hamborg til Villach - mere information på

Du kan få endnu mere information om biltoget Villach - Edirne på
http://www.optimatours.de.

//Emil Jelstrup (igen)