MacSatelite til MacOS 9.XX
Fra : Per Madsen

Dato : 21-12-01 10:56

...kom i forgårs, hvis der er nogen der skulle være interesseret,- nu
virker den igen.

www.versiontracker.com

Per

Fra : Jonas Voss

Dato : 21-12-01 11:11

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> ..kom i forgårs, hvis der er nogen der skulle være interesseret,- nu
> virker den igen.

Oh goodie!!!

[Kalendernotat: Husk at sende mange rare julehilsener til Eduardo
Foster].

--
//Jonas @ 11°, 56° | <http://verture.net/>

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 21-12-01 18:20

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> ..kom i forgårs, hvis der er nogen der skulle være interesseret,- nu
> virker den igen.

Perfekt! Jeg gik også og spekulerede på hvad jeg skulle bruge mit
Boostcard til

MVH ANR

"Allright Brain, I don't like you and you don't like me, but let's just
do this so I can back to killing you with beer."
-Homer Simpson

Fra : Jonas Voss

Dato : 21-12-01 19:07

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Perfekt! Jeg gik også og spekulerede på hvad jeg skulle bruge mit
> Boostcard til

Det lader dog til at der er grund til at klappe hesten lidt, min river
hele systemet ned konstant. Det er endnu ikke lykkedes mig at hente en
hel fil. Andre brugere har nævnt problemet på downloadsiden på
versiontracker.

Fra : Per Madsen

Dato : 21-12-01 19:40

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> [...]
> hele systemet ned konstant. Det er endnu ikke lykkedes mig at hente en
> hel fil. Andre brugere har nævnt problemet på downloadsiden på

Ja, det har jeg siden set. Jeg har nu ikke haft nogen problemer, og har
kunnet downloade det jeg ville.
Jeg så, at det hos nogen hjalp at have andre programmer kørende samtidig
med MacSatelite,- hvordan det så end kan være....

Hvilket system kører du med?

Per

Fra : Jonas Voss

Dato : 21-12-01 20:43

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hvilket system kører du med?

DK 9.2.1

Fra : Per Madsen

Dato : 21-12-01 20:44

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> DK 9.2.1

Hmm, samme her...

Fra : Jonas Voss

Dato : 21-12-01 21:48

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hmm, samme her...

Nu har jeg slettet pref's filerne, der vistnok var genereret af 1.4'eren
- måske det hjælper på det?

Fra : Per Madsen

Dato : 21-12-01 22:16

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Nu har jeg slettet pref's filerne, der vistnok var genereret af 1.4'eren
> - måske det hjælper på det?

Det gjorde jeg inden jeg installerede den nye,- så ja, måske hjælper
det.

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 21-12-01 22:46

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> DK 9.2.1

Hos mig kører det for øvrigt fint under Classic i OS X... Ingen fejl og
nedbrud endnu.

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen

Fra : David Blangstrup

Dato : 22-12-01 00:33

On 21.12.2001 22:46, in article
1f4sf7k.1raqaqu1x7fp9kN%lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk, "Lars Kristian
Sørensen" <lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hos mig kører det for øvrigt fint under Classic i OS X... Ingen fejl og
> nedbrud endnu.
Hvis I har OSX så brug Sputnix.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : triton@titancity.com

Dato : 22-12-01 00:54

in article 1f4ri4t.lcv1p31866y0eN%dsl52828@vip.cybercity.dk, Per Madsen at
dsl52828@vip.cybercity.dk wrote on 21/12/01 10:55:

> ..kom i forgårs, hvis der er nogen der skulle være interesseret,- nu
> virker den igen.
>
> www.versiontracker.com
>
> Per
Hvis du har en G4 og OSX virker Limewire 2.0 bedre.

Jesper

Fra : Per Madsen

Dato : 22-12-01 05:13

<triton@titancity.com> wrote:

> Hvis du har en G4 og OSX virker Limewire 2.0 bedre.
>
> Jesper

I wish I wish, sidder på en flad 333 mHz iMac,- G4/OSX må vente til
efter studiet )
Ellers så er Limewire, efter min mening, elendig i MacOS 9.XX! Glæder
mig til en større maskine + MacOS X....

Per

Fra : triton@titancity.com

Dato : 22-12-01 10:07

in article 1f4swxk.1vvikgql5cspsN%dsl52828@vip.cybercity.dk, Per Madsen at
dsl52828@vip.cybercity.dk wrote on 22/12/01 05:13:

> [...]
> efter studiet )
> Ellers så er Limewire, efter min mening, elendig i MacOS 9.XX! Glæder

LimeWire 2.0 fejler ikke noget. Det gør derimod Apples MRJ som er noget
skod. LW 2 er virkeligt god på OSX 10.1.2, da den ud over at være stabil
understøtter swarming, dvs. hvis flere klienter har samme fil kan den hente
filen fra flere klienter samtidigt, plus at den med Ultrapeer ikke længere
æder hele båndbredden for modembrugere ved routning af forspørgsler.

Jesper

Fra : Per Madsen

Dato : 22-12-01 11:37

<triton@titancity.com> wrote:

> [...]
> filen fra flere klienter samtidigt, plus at den med Ultrapeer ikke længere
> æder hele båndbredden for modembrugere ved routning af forspørgsler.

LimeWire som så, fejler måske ikke noget,- jeg har bare svært ved at
finde hvad jeg skal bruge. Og når jeg endelig gør det, får jeg: 1. enten
ikke forbindelse, 2. en meeeget langsom forbindelse, eller 3. bliver
smidt af... men det er så også under MacOS 9.2.1.

Per