Hvem dømmer dommerne ?
Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 21-12-01 09:10

Ved anmeldelse af en dommer for overtrædelse af straffeloven skal
Statsadvokat/Rigsadvokat inddrages før der kan træffes en afgørelse
om der skal rejses en sigtelse - troede jeg.

Efter Statsadvokatens modstridende udredninger i en aktuel sag går
sagen videre til Rigsadvokaten, som ligeledes skriver sig ud af
"kattepinen" med en bemærkning om at hun (Lis Hjortnæs) ikke
foretager vurderinger af overtrædelse af Straffelovens §146, og
henviser afslutningsvis til at gå til en advokat.

1)
Vil det sige at man skal gå til en advokat for at få vurderet om der
skal rejses en strafferetssag ?
eller
2)
Skal advokaten vurdere om der er basis for at rejse en straffesag,
hvorefter han skal sende den videre til Rigsadvokaten, før den kan
blive realitetsbehandlet. ?

Med venlig hilsen
Jørn Rasmussen
Retsløses Venner
http://www.farman.dk/domstole

Fra : Henning Makholm

Dato : 21-12-01 13:31

Scripsit "Jørn Rasmussen" <post@farman.dk>

> Ved anmeldelse af en dommer for overtrædelse af straffeloven

Troldene må ikke fodres.

--
Henning Makholm "We can build reactors, we can melt
ice. Or engineers can be sent north for

Fra : Padre

Dato : 21-12-01 14:06

> Troldene må ikke fodres.

LOL

Padre

Fra : alexbo

Dato : 21-12-01 18:26

"Henning Makholm" <henning@makholm.net> skrev

> Troldene må ikke fodres.

Men det er svært at lade være!

mvh
Alex Christensen

Fra : Hannibal

Dato : 21-12-01 21:20

"Jørn Rasmussen" <post@farman.dk> wrote in message
> Ved anmeldelse af en dommer for overtrædelse af straffeloven skal
> Statsadvokat/Rigsadvokat inddrages før der kan træffes en afgørelse
> om der skal rejses en sigtelse - troede jeg.

Jeg har også forsøgt utallige anmeldelser af disse logebrødre, som udgør en
stor trussel for retssikkerheden. Jeg vil gå så langt som at sammenligne dem
med kriminelle sammensværgelser. Se bare hvordan de justitsmyrdede Per
Glente. Jeg forharmes over råddenskaben hos dommerne i det danske
uretssamfund. Særlig Landsretterne er et rent slagtehus, hvor magtmisbruget
florerer i stor stil. Det faktum at dommerne og deres medsammensvorne kan
afvise stævninger mod dem selv, beviser at der ikke er retssikkerhed i DK
når sagsøgte er dommerstanden selv eller en anden offentlig myndighed.

> Efter Statsadvokatens modstridende udredninger i en aktuel sag går
> sagen videre til Rigsadvokaten, som ligeledes skriver sig ud af
JA jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke istedet blev forfattere, men de
skal absolut bruge deres digterevner på at genere den danske befolkning.

> "kattepinen" med en bemærkning om at hun (Lis Hjortnæs) ikke
> foretager vurderinger af overtrædelse af Straffelovens §146, og
> henviser afslutningsvis til at gå til en advokat.

Straffelovens Kap.16 er en illusion. Den har formentlig kun det formål at
misinformere omverdenen og indoktrinere de jurastuderende. I den virkelige
verden fungerer lovens kapitel ikke. Magtmisbruget er ikke til at stoppe med
demokratiske midler !

> 1)
> Vil det sige at man skal gå til en advokat for at få vurderet om der
> skal rejses en strafferetssag ?

Samme statsadvokatur har henvist undertegnede til at indgive
politianmeldelse på den lokale station. De SKAL tage imod den. Jeg har netop
indleveret skriftlig politianmeldelse mod en dommer og deres medsammensvorne
forbrydere.

Gid vi en dag kunne organisere os og give dem hvad de fortjener !!!

Hannibal #

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-12-01 21:27

On Fri, 21 Dec 2001 21:19:40 +0100,
Hannibal <hannibal_the_judge_fucker@hotmail.com> wrote:
> [...]
> afvise stævninger mod dem selv, beviser at der ikke er retssikkerhed i DK
> når sagsøgte er dommerstanden selv eller en anden offentlig myndighed.

Så må du vel gøre noget for at vælge de rigtige politikere,
som så kan rydde op, og udnævne nogle repræsentanter for den
svage mand, f.eks. bistandsklienter og tugthuskandidater, som
dommere.

FUT sat til dk.test :)

Fra : Christian Andersen

Dato : 21-12-01 22:49

Hannibal wrote:

>Gid vi en dag kunne organisere os og give dem hvad de fortjener !!!

Ja, det at I ikke har gjort det endnu, beviser med al ønskelig
tydelighed i hvilken ende af IQ-skalaen I ligger.

Hvis I bare har ret i halvdelen af det I postulerer, kunne I jo for
fanden blæse låget af Regeringen!

Så kom da igang, i stedet for at sætte herinde og whine om det som en
forpulet gang rejekællinger!

--
http://chran.dyndns.dk - Nu med konsulentbistand!

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 22-12-01 10:40

Christian Andersen skrev i meddelelsen
<3c23ae4e$0$46375$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
>fanden blæse låget af Regeringen!
>
>Så kom da igang, i stedet for at sætte herinde og whine om det som

Når du nu er inde på det der med IQ ?!

Det forholder sig således at retsplejen/domstolene er noget
fundamentalt i den vestlige verdens civilisation, og mange
fortrænger derfor problemerne hvis noget fundamentalt er i forfald.

Det der med at blæse låget af Regeringen ligger langt fra den danske
mentalitet.
Som eksempel vil jeg henvise til, at mange kunne også se at der var
noget galt fra 1940-1945, men alligevel fik Værnemagerregeringen
stor opbakning fra befolkningen - ikke mindst ved de frie valg i
årene efter 1945.

Men det er efterhånden ikke nogle få der er klar over at der foregår
mange gemene ting i dansk retspleje. Jurister hvis samvittghed ikke
er helt ødelagt har ligefrem deponeret deres advokatbestalling.

At mange nuværende og kommende jurister, der ser en forgyldt fremtid
i møde, vil naturligvis ignorere kritik af dommerstanden. Det er jo
langt hen ad vejen grundlaget for deres eget levebrød.

Men jeg bliver nødt til at gentage.
At hvis ikke det juridiske præsteskab selv kan finde ud af
demokratisere og ændre rekruteringen af dommere til dansk retspleje
vil samfundet indkapsle hele dommerstanden plus deres medløbere og
udstøde dem som et fremmedelement, for derefter at vælge nogle nye -
udenfor det juridiske præsteskab.

Bemærk at jeg holder mig korrekt til denne NG's fundats og har
stillet 2 helt relevante spørgsmål, men svarene hertil har været
rimeligt barnagtige - bortset fra Hannibals.

Med venlig hilsen
Jørn Rasmussen
Retsløses Venner
http://www.farman.dk/domstole

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-12-01 12:55

Christian Andersen skrev:

>Så kom da igang, i stedet for at sætte herinde og whine om det som en
>forpulet gang rejekællinger!

Må jeg som selvbestaltet repræsentant for den højt respekterede
stand af rejekællinger protestere på det groveste? De lod sig
ikke byde noget som helst, og hvis nogen forsøgte sig, vidste de
nok hvordan de skulle få det stoppet - i skarp kontrast til dem
som du her besmykker med den ærefulde titel.

--
Bertel

Fra : Hannibal

Dato : 22-12-01 13:35

"Christian Andersen" <m4jni76ztglp001@sneakemail.com> wrote in message

> Hvis I bare har ret i halvdelen af det I postulerer, kunne I jo for
> fanden blæse låget af Regeringen!
Nej det ønsker vi ikke. Den nuværende regering findes næppe bedre. Jeg er
helt tryg ved den. Problemet er akkumuleret gennem socialdemokraternes
hærgen og kammerateri, hvor man har brudt grundloven uafbrudt.

Når alle dommerne og embedsmændene er kammerater og logebrødre, og dermed
vant til at lave lokumsaftaler, så er det en stor opgave at få luget ud i
rækkerne af ukrudt. Men ingen tvivl om at man i fremtiden skal regulere
retssikkerheden gennem helt ny lovgivning som tilgodeser borgeren fremfor
systemet.

> Så kom da igang
Vi har skam mange aktiviteter igang allerede.

Hilsen mig

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 22-12-01 10:55

Hannibal skrev i meddelelsen
<1QMU7.1659$aS.256905@news010.worldonline.dk>...

> [...]
>Glente. Jeg forharmes over råddenskaben hos dommerne i det danske
>uretssamfund. Særlig Landsretterne er et rent slagtehus, hvor

Din analyse stemmer helt overens med mine egne oplevelser.
Desværre blev udsendelsen om justitsmordet på Per Glente sendt lidt
sent. Det blev fortalt at der skulle være en genudsendelse
førstkommende søndag (16. dec). - Men det blev vist ikke til noget
da uhyrlighederne var for grove at gense.

> [...]
formål at
>misinformere omverdenen og indoktrinere de jurastuderende. I den

Hvor har du ret.
Det er ufattelig men desværre nok også umuligt at gøre noget ved
naive og godtroende studerende. (Hvis man ikke er åben og godtroende
vanskeliggør det jo indlæringsprocessen). Måske kunne RUC lære
jurafakulteterne noget om selvkritik i studieforløbet. ?

Med venlig hilsen
Jørn Rasmussen
Retsløses Venner
http://www.farman.dk/domstole

Fra : Hannibal

Dato : 22-12-01 13:38

> [...]
> førstkommende søndag (16. dec). - Men det blev vist ikke til noget
> da uhyrlighederne var for grove at gense.

Ja det var en stærk omgang magtmisbrug der blev præsenteret af præsterne
(for at bruge din betegnelse. Ganske beskrivende endda. De bare bare hvid
turban og sort kjole så vil man ikke observere en forskel på dem og de
Iranske præster. Fælles for begge terrorgrupper er at de henretter folk uden
rettergang. I Iran sker det fysisk, og i DK sker det mere udspekuleret i
form af justitsmord, sagsmanipulation og magtmisbrug fra embedsmænd og
særligt dommerne i Landsretterne).

En bekendt af mig som har grædt mange tårer over Landsretternes
forbrydelser, har klaget til "Det Danske Center for Menneskerettigheder", og
her kender man til magthavernes forbrydelser. Jeg vil opfordre enhver der
udsættes for magtmisbrug, overgreb og tortur fra de Danske domstole og deres
medsammensvorne, til at:

1.
Indgive skriftlig politianmeldelse efter Retsplejelovens Kap.16 til den
lokale politistation.

2.
Klage til Ombudsmanden over embedsmændenes sagsmanipulation.
Officialprincippet gælder - hvilket vil sige at enhver sag som behandles af
det offentlige magtapparat skal træffes på faktiske oplysninger - og ikke
som det typisk sker - på vildledende, mangelfulde og manipulerede
sagsfremstillinger. Netop disse vildledende sagsfremstillinger benyttes af
dommerne til at vaske deres juridisk beskidte hænder - og GENNEMFØRE DERES
JUSTITSMORD.

3.
Klage til "Det Danske Center for Menneskerettigheder" over magthavernes
forbrydelser.

4.
Klag over dommerne til "Domstolsstyrelsen"

5.
Klag til "Den særlige Klageret" som hører under Højesteret.

6.
Indrette sit liv, således at deres forbrydelser kan og vil blive hævnet.
Bliv opsagt på dit arbejde og lev af overførselsindkomst, mens du bruger al
din energi på at hævne de svin. Opret hadesites hvor konkrete magtpersoner
udstilles. Indhent aktindsigt og oplysninger efter "Offentlighedsloven" om
dine fjender, de skal udlevere dem (husk at benytte andre personer end dig
selv til at indhente oplysningerne). Få taget fotos af forbryderne og lav et
forbryderalbum på dit site. Opret en diskussionsgruppe på sitet hvor vi kan
diskutere hvordan vi udfører den ultimative hævn på disse forbrydere.
Men vær lidt selektiv med hensyn til udvælgelsen af de virkelige forbrydere
i dommerstanden. De er ikke forbrydere allesammen, og det vil være tragisk
at hævne de forkerte, så husk at se i dombogen hvordan de enkelte dommere
har stemt i den konkrete sag.

> Hvor har du ret.
> Det er ufattelig men desværre nok også umuligt at gøre noget ved
> naive og godtroende studerende.
Ja det kan vi godt opgive, men deres kommentarer og meninger preller
heldigvis af. Jeg opgav iøvrigt selv jurastudiet, idet jeg til sidst var ved
at brække mig over den ukritiske holdning til magtapparatet og dets
forbrydere, og den totale mangel på erfaring fra det virkelige liv som
prægede både elever og lærere. Ren indoktrinering vil jeg påstå. En vestlig
form for koran-indlæring.

Hilsen mig

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-12-01 17:19

"Hannibal" <hannibal_the_judge_fucker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> rettergang. I Iran sker det fysisk, og i DK sker det mere udspekuleret i
> form af justitsmord, sagsmanipulation og magtmisbrug fra embedsmænd og

"Skattesagen" mod Mogens Glistrup, hvor man brugte 9 år i retssystemet til at knække denne
ærlige frihedskæmper, er nok det mest tydelige eksempel på dommernes og retssystemets
magtmisbrug.

> [...]
> udsættes for magtmisbrug, overgreb og tortur fra de Danske domstole og deres

"Danske Center for Menneskerettigheder" er kun lavet for at fremme muhamedanernes
magtovertagelse i Danmark. Centeret interesserer sig ikke for krænkelser af
gammeldanskeres menneskerettigheder, men det råber kraftigt op, hvis der er nogen der
kommer til "at krumme et hår" på en muhamedaner.

Med Glædelig Jul fra
NoTrabajo

Fra : Hannibal

Dato : 22-12-01 20:44

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> [...]
at knække denne
> ærlige frihedskæmper, er nok det mest tydelige eksempel på dommernes og

Ja den havde jeg glemt i travlheden. Jeg anser også denne sag for en af de
værste forbrydelser der er begået af magthaverne. Manden der jo er
juraprofessor i skatteret har uden tvivl været dommerne, kammeradvokaten og
statsanklageren fuldstændig juridisk overlegen, og den eneste måde som
"ayatollah landsret" har kunne ramme manden på har været ved at køre staklen
træt og vente på at han begår en fejl. Jeg synes at det er særdeles flot
klaret, at ene mand har kunnet holde stand i 9 år mod et diktatorisk og
lovløst præsteskab.

Findes der mon bare en enkelt af præsteskabets logebrødre eller deres
medsammensvorne i denne NG, som kan fortælle hvilke strafbare paragraffer
Glistrup skulle have overtrådt ?
Nåååh nej, det kan man jo ikke bruge til noget alligevel, for
sagsfremstilling og dom er jo manipuleret til at falde indenfor de
paragraffer som man har planlagt at slagte ham på. Det er velkendt at netop
omkring skat, så er der NUL retssikkerhed i DK, det er et stort
tag-selv-bord for magthaverne. Se bare hvordan de snød virksomhederne for
kantinemomsen, som de vandt efter 17 års kamp mod diktaturet, og selvom de
fik ret så fik de ikke 17 års moms med renter retur. Føj - jeg hader de svin
i den kriminelle Told- og Skattestyrelse og deres håndlangere.

Hannibal
Hader
Hele
Horehuset
Hos
Højesteret
Helvedes
Højt

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 22-12-01 19:01

> [...]

>Klag over dommerne til "Domstolsstyrelsen"
>
>5.
>Klag til "Den særlige Klageret" som hører under Højesteret.

Langt hen ad vejen er alle disse klageinstanser en narresut for
den/de forurettede - man kan kalde det en lynafleder for at minimere
risikoen for selvtægt som inkompetente lovgivere har indrettet, som
en reparation på dårligt et lovgivningsarbejde.

Jeg har erfaring med stort set alle de nævnte, og min konklusion er:

Hvis det er juridisk magtmisbrug/inkompetance der er klageårsagen,
er der ikke tale om en sagsbehandling, men nærmere et forsvar for de
anklagede. (Det er som regel jurister der er sagsbehandlere).

Ved at benytte klageinstanserne acceptere man på en måde systemet -
gør du det ?

Med venlig hilsen
Jørn Rasmussen
Retsløses Venner
http://www.farman.dk/domstole

Fra : Hannibal

Dato : 22-12-01 21:21

> Langt hen ad vejen er alle disse klageinstanser en narresut for
> den/de forurettede

Ja jeg ved det desværre udmærket
Og jeg ved også at det er spild af tid at klage til dem. Men så har man
udnyttet de demokratiske muligheder, og så er der absolut ikke længere tvivl
om magtmisbruget og justitsmordet, og så kan man med god frihedskæmper
samvittighed begå selvtægt.

> [...]
> er der ikke tale om en sagsbehandling, men nærmere et forsvar for de
> anklagede. (Det er som regel jurister der er sagsbehandlere).

Fuldkommen rigtig. Enhver klage over det offentlige behandles altid som et
forsvar af deres egne rådne jurister, istedet for at realitetsbehandle sagen
objektivt påny, og rette de sagsfremstillingsfejl som justitsmordet beroede
på.

> Ved at benytte klageinstanserne acceptere man på en måde systemet -
> gør du det ?

Nej absolut ikke. Men for folk der ikke kender råddenskaben i systemet, så
vil det være sundt at de forsøger disse klageinstanser. Så er de bagefter
ikke længere i tvivl om, at DK ikke er et retssamfund og at de offentlige
forbryderbander altid dækker over hinanden, og at retfærdighed,
retssikkerhed, grundlov og menneskerettigheder er det lavest prioriterede
hos dem. De er ganske enkelt magtbegærlige, pengegriske og ondsindede hele
banden (stort set - dog med få undtagelser).

Det er også en betingelse at alle klagemuligheder indenfor røverstatens egne
grænser er udnyttede, ellers kan der ikke klages til
menneskerettighedsdomstolen og EU-retten.

Men jeg anerkender absolut ikke deres rådne system. Alle klageinstanserne
ville være helt overflødige hvis de bare kunne opføre sig ordentligt, og
lade være med at tage røven på folk.

For nogle måneder siden i mediernes nyhedsudsendelser, blev fortalt en
episode med en mand i Schweiz som var blevet røvrendt af en lokal domstol
(eller et nævn). Han mødte op og skød dem alle. 12 døde og en masse sårede.
Se, det er en rigtig mand og han har min allerstørste respekt, for man skal
ikke finde sig i alt !

Hilsen Hannibal
God jul til alle frihedskæmperne.

Fra : Padre

Dato : 22-12-01 15:45

> Glente. Jeg forharmes over råddenskaben hos dommerne i det danske

Forharmes ???

Se *den* var ny.

Resten er genudsendelser af "Rablende paranoia tilsat speed" og da jeg
allerede har sukket over de oprindelige udsendelser (666 episoder)

PLONK

Padre