TV-out på Geforce3??
Fra : Kim

Dato : 21-12-01 07:50

Hejsa. Jeg har et Geforce3 TI500 Fra Creativlabs. Hvordan for jeg TV-out til
at virke på XP?`
Jeg har et S-vhs kabel fra Kortet og over i mit S-vhs indgang i mit tv (Ja
det er et vhs indgang i mit Grundig tv)
Hvis jeg vælge egenskaber for skærm, og går ind i den der hedder valg af
enhed, kan jeg kun (og er) aktivieret analog skærm, jeg kan se TV knappen,
men den er nedtonet så jeg ikke kan klikke på den. ???
Jeg bruger Nvidias driver til XP ver. 23.11

Hvad gør jeg forkert?

Kim

Fra : Jonny Jensen

Dato : 21-12-01 08:50

Er TV-et tilsluttet? Hvis ikke, kan du ikke vælge den.

Jonny.

Fra : Kim

Dato : 21-12-01 09:43

Ja, tv'et er tilsluttet i den anden ende. Kablet virker, da det har været
brugt med et andet garfikkort før hen..

Kim
Jonny Jensen <a@b.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c22e9bb$0$62885$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : noname99dk

Dato : 21-12-01 11:01

Ja du forbinder s-vhs fra pc til s-vhs på pc, lyd fra lyd ud på pc til lyd
ind på tv.

Sørg for tv er tændt før du tænder pc, gå i skærmindstillinger, avanceret og
vælg tv.

Jeg har et ti200 og det kører fint på mit tv Philips som også har s-vhs og
digital lydingang.

Hilsen NN