Cb 750 four 76'
Fra : REGIN MCSTRETON

Dato : 21-12-01 03:18

Hej allesammen......
Kender i nogen der er interesseret????

Da jeg nu har taget en beslutning om at jeg skal have mig en ny kværn(har
fået et godt tilbud på en Gsxr 600 2000')
Så er det jo altså sådan at jeg har min gamle kværn tilsalg:.Cb 750 Four 76'
med et hav af stumper, Bla. extra F2 motor. Ham min kammerat jeg købte den
af havde haft den i 14 år så der er en del!!!

Hun har dobbelt ventilerede foran og ventileret skive bag, Nye ventiler 99'.
planet top samt store indsugningsventiler (F2), nyere stiv bagsvinger, samt
meget mere som jeg ikke kommer på i skrivende stund.
Den vil blive renoveret i løbet af januar med bla. nye stembler, blæst stel
+ div. Ny lak tank (Honda metalrød), nye sideskjold, nye dæk, Bremser, ny
hovedcyl. bagbremse. mm.

Hendes pris vil være 27.000 synet og klargjort.
Men hvis der er nogen der har et tilbud inden hun er klar så lad mig høre!!!

Med venlig hilsen Regin Tlf. 20765662.

Fra : james

Dato : 21-12-01 15:59

> Kender i nogen der er interesseret????

Nu får du en skideballe......køb og salg........

-james

Fra : Armand

Dato : 21-12-01 19:49

james <airthy@post5.tele.dk> skrev i en

> Nu får du en skideballe......køb og salg........

Regin er temmelig frisk i gårde, så han fortjener det på en lidt blidere
måde:
Der finden en nyhedsgruppe alene for køb/salg af motorcykler - Den
hedder: dk.marked.privat.motorcykel !
Søg, find og brug dén når det kommer til handels-samkvem!!

--
Armand.