Mangler Invistore - til en opfindelse
Fra : **TRADS**

Dato : 20-12-01 22:39

Hej
Hvordan forholder jeg mig i denne Jungel af forsk. invistore.
Da jeg "selv" mener at jeg står med en opfindelse / nyt produkt.
Men mangler risiko villig kapital ??

Ps: Jeg oplyser intet her på nettet om min idè.

--

Mailtoo:trads@get2net.dk

Henrik Olesen
Randers

ICQ 495957

Fra : Ole :-\)

Dato : 21-12-01 22:54

**TRADS**" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg "selv" mener at jeg står med en opfindelse / nyt produkt.
> Men mangler risiko villig kapital ??
>
> Ps: Jeg oplyser intet her på nettet om min idè.

Tjah, det er jo ikke let at rådgive uden information, men prøv nogle af dem
her:

www.dvca.dk - Dansk Venture Kapital Forening
www.vaekstfonden.dk
www.firsttuesday.dk - hvis det er noget med IT

der er jo også investeringsforeningerne, fx har www.BankInvest.dk en del
styr på at finde pengene så dem kan du jo også prøve.

Held og lykke

Ole

--
Natbank.dk

Fra : **TRADS**

Dato : 22-12-01 11:20

Jeg takker mange gange---
det er jo altid vanskligt at få hul på bylden
Glædelig jul!!

Fra : Christian Hvid

Dato : 22-12-01 12:27

Prøv at kontakte Center for Virksomhedsudvikling (http://www.cvu.dk). De kan
give dig den rådgivning, du formentlig har brug for.