TV-out
Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 20-12-01 22:38

Hej!
Jeg har en ide om at lave en PC, med DVD og ADSL, koblet direkte til TV.
Billigt skal det jo være. Har fundet et TV-outkort til rimelige penge.
Nvidia Riva TNT2 M64.
Er der nogen der har erfaring i om det kan køre en DVD film fornuftigt og om
PC'en kan køre uden skærm hvis TV-out/TV er forbundet ?
PC'en er en 300 mhz med 64 mb ram /win98

Henrik Nedergaard

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 21-12-01 03:33

Jeg vil mene, det er lige på grænsen. Hvis du tilmed vil se DivX-film, får
du problemer. Det er nemlig cpu'en, der afvikler dem.