"Vil du afbryde forbindelsen til nettet?"
Fra : Morten

Dato : 20-12-01 18:10

Den der bemærkning er forsvundet fra en kammerats pc (win98),
og han vil gerne ha' den tilbage. Han kom til at fjerne et flueben
eller sådan noget i spørgeboksen.

Den optrådte oprindeligt i forbindelse med nedluk af IE eller OE,
og nu er han træt af, at hans 56k-modem af og til står og koster
penge uden han er opmærksom på det

Hvordan kommer spørgsmålet tilbage?

Mvh.
Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-12-01 18:32

Thu, 20 Dec 2001 18:10:12 +0100, skrev "Morten"
<morten789@hotmail.com>:

>Den der bemærkning er forsvundet fra en kammerats pc (win98),
>og han vil gerne ha' den tilbage. Han kom til at fjerne et flueben
>eller sådan noget i spørgeboksen.

Kontrolpanel => Internetindstillinger => Forbindelser => Udbyder
=> Indstillinger => Avanceret => Sæt et flueben ved en af de to
»Afbryd forbindelsen ...«

Skal sættes for hver udbyder, hvis du har flere.
med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
En lille julehilsen (kan kun ses i IE):

Fra : Morten

Dato : 20-12-01 18:53

> Kontrolpanel => Internetindstillinger => Forbindelser => Udbyder
> => Indstillinger => Avanceret => Sæt et flueben ved en af de to
> »Afbryd forbindelsen ...«

Tak for hjælpen, tippet er sendt videre.
Det er flere år siden jeg selv brugte et sådan modem, og huskeren
var ikke helt i omdrejninger

> En lille julehilsen (kan kun ses i IE):
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/jul/

En sød hilsen. Ha' selv en rigtig god jul

Mvh.
Morten