Agent 1,8 for mange bodies
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 20-12-01 16:34

Jeg har fået plantet 2 blå pile i "Subscribed groups", hvis jeg
klikker på dem, begynder den at hente flere tusinde bodies, og
det er jeg ikke interesseret i, hvordan får jeg fjernet dem igen?
mvh Ebbe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-12-01 16:57

Ebbe Hansen skrev:

>Jeg har fået plantet 2 blå pile i "Subscribed groups", hvis jeg
>klikker på dem, begynder den at hente flere tusinde bodies, og
>det er jeg ikke interesseret i, hvordan får jeg fjernet dem igen?

[1]
Du markerer en fagrupperne. Derefter aktiverer du vindue 2
(overskrifterne) og trykker Ctrl-A (markér alt). Prøv så at
trykke M.

Hvis det ikke fjerner pilene, er du røget i en mindre bug som
Agent har. Det klares således:

Find i vinduet en overskrift der har en pil. Marker denne
overskrift. Tryk M. Nu kan du gøre som beskrevet i [1], og det
vil virke.

Det samme gør du naturligvis med den anden gruppe.

Pilen betyder at nogle indlæg er markeret til hentning, og den
proces kan aktiveres på forskellig måde.

Når du har fjernet pilene, er det en god idé at vælge Groups-
Purge newsgroups. Det vil slette gamle indlæg, og så kommer du
sikkert af med en hel del af de mange tusinde overskrifter.

--
Bertel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 20-12-01 17:35

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse news:7h242u8i9dkgcnl4b1ksbc72bghh9v4jvo@sunsite.auc.dk...
> [...]
[Klip]
Bravo, de er væk, mange tak.
Men når man rækker fa....., må jeg spørge ?.
Jeg vil prøve om jeg kan vænne mig til agenten, når jeg dobb. klikker
på en header, bliver den rød, og der kommer en lille firkant nede i
vindue 3, med angivelse af antal bytes, jeg dobb. klikker igen, og
indlægget kommer op i en temp nr.x, er det en rigtig indstilling, det
virker da vældig tydeligt at læse, så det er vel i orden. Der burde
være en der skrev en afhandling, ligesom med Hamster.
mvh Ebbe

Jeg svarer ikke i agent, da hverken spørgsmål eller svar
er dukket op endnu

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-12-01 18:20

Ebbe Hansen skrev:

>Men når man rækker fa....., må jeg spørge ?.

Ja da. Men det nemmeste er faktisk at jeg henviser dig til min
hjemmeside. Jeg har to tekster om Agent. Den ene er en lille
samling strategiske tips som gør livet med Agent meget nemmere,
den anden er en komplet gennemgang af hele min opsætning. Den er
tekstbaseret (altså ingen screenshots), for den er lavet før
nettet blev hurtigt. Jeg kører ikke med præcis samme opsætning i
dag, men det er ikke meget galt.

http://www.lundhansen.dk/bertel/agent/agenttips.htm

http://www.lundhansen.dk/bertel/agent/agentopsaetning.htm

--
Bertel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 20-12-01 20:11

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse news:b7742ucorjj3j40etblsh0ctkufsebfk0r@sunsite.auc.dk...
klip>
> http://www.lundhansen.dk/bertel/agent/agenttips.htm
>
> http://www.lundhansen.dk/bertel/agent/agentopsaetning.htm

Mange tak, jeg er i gang
hilsen, god Jul
Ebbe

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-12-01 17:03

Isang tao pinangalanan Ebbe Hansen nagsulat :

> [...]
>klikker på dem, begynder den at hente flere tusinde bodies, og
>det er jeg ikke interesseret i, hvordan får jeg fjernet dem igen?

Default properties/ retrieve/
Indstil hvor mange indlæg agent skal hente ad gangen.
--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,