problemer med tranparente png i ie6 men ik~
Fra : Mads Møllegaard @ Re~

Dato : 20-12-01 15:25

Hej NG,

skal man gøre noget specielt for at få png'er til at blive vist korrekt i IE
? for de virker fint i NS.... det er lige det modsatte problem af hvad jeg
normalt støder på!

Mads Møllegaard

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-12-01 15:54

"Mads Møllegaard @ Releaze.dk" skrev

> skal man gøre noget specielt for at få png'er til at blive
> vist korrekt i IE ? for de virker fint i NS....

Brug hellere gif til formålet - det er understøttet af alle
browsere - også NN4, som slet ikke forstår png-formatet.

--
Allan

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 20-12-01 20:18

"Mads Møllegaard @ Releaze.dk" <madsANTISPAM@releaze.dk> skrev i en
meddelelse news:9vssak$jo0$1@sunsite.dk...
> [...]
IE
> ? for de virker fint i NS.... det er lige det modsatte problem af hvad jeg

Har du probs med farverne, eller hvad er der i vejen?

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 21-12-01 07:45

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> wrote in message
> "Mads Møllegaard @ Releaze.dk" <madsANTISPAM@releaze.dk> skrev i en
> meddelelse news:9vssak$jo0$1@sunsite.dk...

> IE
>
> Har du probs med farverne, eller hvad er der i vejen?

Jeg vil tro at det er PNGs gode transperent funktioner der er problemet.
http://www.libpng.org/pub/png/pngs-img.html
http://www.w3.org/Graphics/PNG/inline-alpha.html
http://www.w3.org/Graphics/PNG/inline-alpha-table
Dersvære understøtter IE vist ikke png fuldt ud. Prøv at sammenlinge med
Opera

- Lars

---

Fra : Mads Møllegaard @ Re~

Dato : 21-12-01 09:45

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.com> wrote in message
> "Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> wrote in message

> jeg

> Jeg vil tro at det er PNGs gode transperent funktioner der er problemet.

det var lige præcis problemet... så jeg har klaret det med 2 sæt giffer...
ikke optimalt, men det virker