Musik fra "The Untouchables" SPOILER
Fra : David Schjelde

Dato : 20-12-01 15:14

Er der nogen der ved hvad nummeret hedder, der spilles i Connery's døds
scene?

Jeg hørte en version med De Tre Tenorer i radioen forleden og var helt
solgt, men glemte at skrive titlen ned.

Mvh David - der ikke har set den der film med troldene som Margrethe har
lavet nogle tegninger til og derfor handler indlægget ikke om denne

Fra : Mads Tilst

Dato : 21-12-01 12:11

"David Schjelde" <dauis@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
døds
> scene?
>
> Jeg hørte en version med De Tre Tenorer i radioen forleden og var helt

Hej David

Jeg er ikke sikker, men eftersom The Internet Movie Database kun opgiver
dette ene klassiske nummer i soundtrack-fortegnelsen, er der nok en god
chance for, at det er den:

"VESTILA GUIBBA"
Written by Leoncavallo
Performed by Mario Del Monaco
Courtesy of London Records,
A division of PolyGram Classics, Inc.

> Mvh David - der ikke har set den der film med troldene som Margrethe
har
> lavet nogle tegninger til og derfor handler indlægget ikke om denne

Hvorfor laver hun ikke noget fornuftigt i stedet for at dele tegninger
ud til trolde? Det er da for ...ringe... *host*

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Mads Tilst

www.group7.dk - a cappella

Fra : David Schjelde

Dato : 21-12-01 13:34

"Mads Tilst" <mads_tilst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg er ikke sikker, men eftersom The Internet Movie Database kun opgiver
> dette ene klassiske nummer i soundtrack-fortegnelsen, er der nok en god

Ja jeg så selv den du nævner på imdb, men var overbevist om at det ikke var
det navn. Men nu har jeg via Kazaa hentet den ned og det ER den fra filmen,
det er bare ikke den jeg hørte i radion. Jeg fik blandet tingene sammen men
har nu fundet ud af at den jeg hørte var "Nessun Dorma". Det er simpelthen
for smuk.

Men du skal have tak for hjælpen.

> har
>
> Hvorfor laver hun ikke noget fornuftigt i stedet for at dele tegninger
> ud til trolde? Det er da for ...ringe... *host*

Jeg tror hun har travlt. Du ved, den ene søn farer rundt med hende der fra
landet der ifølge nogle her i gruppen ikke kan finde ud af at lave film, men
som er kommet på Ole Michaelsens hitliste, mens den anden søn sikkert aldrig
ringer mere efter han er flyttet til Jylland. Og manden har nok med sit
vinslot. Hun keder sig vel lidt og så er det vel meget naturligt at begynde
med en givende hobby.