højfartsvideoer ??
Fra : bwl

Dato : 20-12-01 10:05

I min iver efter at downe lidt movie slog det mig at der faktisk næsten ikke
findes nogen hvor man ser ZX12R eller Hayabusaen blive skudt af, men kun
den samme video med Birden`en med Chris Hummelshøj... Søger man på 300 km/t
får man hele iden den honda video smidt i hovedet.... Findes der nogen video
med ZX12R og Hayabusa??? ud over den der blev postet herinde???

Brian W.
Honda Bold´Or
Hiace-busa

Fra : Bo thomsen, slet alt~

Dato : 21-12-01 06:04

> Findes der nogen video
> med ZX12R og Hayabusa??? ud over den der blev postet herinde???
der findes en hayabusa "klub" hjemmeside, der var vist også nogle videoklip.
men jeg har ikke rigtig set noget a la cbr1100 videoen.
men man kan nok heller ikke se de store forskel på sådan en video.
mvh
bo thomsen

Fra : 748

Dato : 21-12-01 17:04

prøv her der er ret mange videoer
http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/testvideo.html
blandt andet zx12 v/ Busa
Kim

Fra : Steen Schmidt

Dato : 21-12-01 20:25

> prøv her der er ret mange videoer
> http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/testvideo.html
> blandt andet zx12 v/ Busa

Hehe - det er jo Jørund's side

Mvh
Steen

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 21-12-01 20:32

Steen Schmidt wrote:

> Hehe - det er jo Jørund's side
>
> Mvh
> Steen

Jep en overflink fyr.

MVH Anders

Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 23-12-01 17:44

Hey!

Inde på www.mopedgallery.dk > Galleriet > Film Gallery #1 - der er indslaget
om SuperBlackBird der testet på den tyske Autobahn...

Go' Jul...

/Stefan Lotzkat, lotzkat@adslhome.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport