Ericsson T39-synkronisering med Outlook XP
Fra : Mikkel Bjerre

Dato : 20-12-01 09:40

Hej !

Jeg har netop anskaffet mig en T39 og har et stort problem. Jeg kan ikke
synkronisere min Outlook XP-kalender samt adressekartotek med telefonen.
Ericsson siger, at "der en gang i det nye år" vil komme en opdatering til den
SW der følger med telefonen. Dette har jeg dog ikke i sinde, at vente på. Jeg
har nemlig hørt, at flere SW-producenter udvikler SW til bla. T39, der skulle
virke i Outlook XP. Er der nogen der kender til disse producenter? På forhånd
tak!

--
Posted from cpe.atm0-0-0-203279.0x3ef26f94.boanxx5.customer.tele.dk [62.242.111.148]

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-12-01 20:10

"Mikkel Bjerre" <bjerre@job-link.dk> wrote in message

> [...]
skulle
> virke i Outlook XP. Er der nogen der kender til disse producenter? På

Du ku' jo prøve at opgradere XTND til seneste udgave. Kig hos producenten
http://www.extendedsystems.com og se om de supporterer Office XP.

Mvh Ebbe