bønne-emne ?
Fra : Live4Him

Dato : 20-12-01 00:47

Jeg har stadig forurenet vand, og en vandanalyse som var mangelfuldt lavet
og i det hele taget tvivlsom, påstod at intet var i vejen med mit vand. Mit
vand lugter af benzin eller lign. og flere der har været på besøg hos mig
har også lugtet det og bekræftet at det ikke bare er indbildning.

Jeg har derfor svært ved bla. at vaske op - prøv at vaske op i 1/2 liter
Harilds kildevand - det er ikke nemt. Jeg har virkelig bedt til gud om hjælp
i dette her fordi jeg er op imod en overmagt som tilsyneladende ikke vil
hjælpe da det er nemmest hvis der ikke er et problem - desuden er jeg den
sidste på vandlinien, så det er kun mig der har problemet, forureningen må
ske umiddelbart før min ejendom.

Når jeg vasker tøj lugter der også af noget benzinlignende kemisk.
Analysefirmaet sendt mig resultater af en vandprøve som der ikke engang var
adresse på, og tidspunktet var også forkert for hvornår den var udtaget.
Meget sjusket. Tillige skal man selv betale for prøven hvis den intet viser.
Så nu har jeg ikke alene stadig forurenet vand med noget jeg ikke ved hvad
er, eller hvorfra kommer, jeg skal oven i alt dette også betale for en
fejlagtig udført prøve.

Det er svært at holde fast i Gud, og blive ved at stole på Ham, når tingene
efter bøn bare bliver værre og værre.

Jeg mindes Gud et sted har lovet at han ville hjælpe os hvis vi blev
uretfærdigt behandlet - den hjælp mærker jeg ikke meget til for tiden, men
jeg mærker til et magtsystem der behandler mig sjofelt, og er ligeglad med
at jeg ikke har rent vand og må købe flasker med vand fra brugsen hele
tiden.

jørgen.

Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 21-12-01 16:40

Live4Him <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9vr8v4$rkj$1@sunsite.dk...
> [...]
> vand lugter af benzin eller lign. og flere der har været på besøg hos mig
> har også lugtet det og bekræftet at det ikke bare er indbildning.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til sådan en historie: Det er netop når
dagligdagsproblemerne bliver store, at det kan være rart at have en
ægtefælle eller nogle nære venner at betro sig til. Jeg vil gerne fortælle
at jeg har hørt om et lignende problem fra byrådspolitikerne i min by. (Jeg
sider i folkeoplysningsudvalget, så der hører jeg lidt om stort og småt
under kaffen)

I en af kommunens landsbyer lugter vandet af benzin - Ikke så meget, men
tydeligt ved nogle kloakker, der ligger hvor man mener der engang har været
et benzinudsalg. Vandet er ikke giftigt, men der arbejdes på højtryk for at
få lokaliseret årsagen og dermed fjernet problemet.

Hvis du bor afsides kan det være svært at få sat så meget igang - men hvad
med at få borgmesteren ud til kaffe? Han må da med egen næse kunne se, det
er galt?

Kan du tørre dit tøj udendørs og nøjes med at købe drikkevand? Jeg tror
nemlig der går et stykke tid, før tingene ordner sig. Jeg skal nok bede for
dig, om ikke andet at du holder ud indtil vandet kommer i orden igen

Marina