Off-topic. Morten Reippuert tillykke med d~
Fra : Johnny Louis

Dato : 20-12-01 00:08

Og tak for hjælpen de utallige gange i årets løb. Er det ikke noget med
at fødselsdagen er rund i dag ?

Og nu vi er i gang så
En glædelig jul og et godt nytår til både dig og andre læsere her i
gruppen.

Med venlig hilsen
Johnny louis

Fra : Karl Antz

Dato : 20-12-01 10:15

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> [...]
> at fødselsdagen er rund i dag ?
>
> Og nu vi er i gang så
> En glædelig jul og et godt nytår til både dig og andre læsere her i

åsse fra mig

ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-12-01 10:56

Karl Antz <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> åsse fra mig

Tak til jer begge, vil i have 5 af mine år ?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Karl Antz

Dato : 20-12-01 11:45

> Tak til jer begge, vil i have 5 af mine år ?

for guds skyld nej, så fylder jeg jo treds

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-12-01 13:31

In article <1f4pnmg.12ddklu1aaoflsN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> Tak til jer begge, vil i have 5 af mine år ?

Jeg vil godt have det første af dine år - jeg trænger sådan til at blive
puslet om og sutte på pa<klang>.......

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 20-12-01 18:03

> Tak til jer begge, vil i have 5 af mine år ?

Er det bare mig, eller er suppefjæset blevet lidt mørnet og gråt på det
sidste?

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : N/A

Dato : 20-12-01 12:04

Fra : Peter Kiil

Dato : 20-12-01 12:04

in article 1f4pnmg.12ddklu1aaoflsN%spam@reippuert.dk, Morten Reippuert
Knudsen at spam@reippuert.dk wrote on 20/12/01 10:55:

> Tak til jer begge, vil i have 5 af mine år ?

Det vil de sikkert gerne hvis de kan trækkes fra

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-12-01 15:57

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Det vil de sikkert gerne hvis de kan trækkes fra

ok, hvem vil ha' 5+5+5 år ?