Off-topic. Morten Reiuppert tillykke med d~
Fra : Johnny Louis

Dato : 20-12-01 00:01

Og tak for hjælpen utallige gange i årets løb, hvordan er det nu, er det
ikke en rund fødselsdag.

Og nu vi er i gang så
Glædelig jul og godt nytår til både dig og andre læsere her i gruppen.

Med venlig hilsen
Johnny Louis

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-12-01 01:39

In article <1f4os15.1g04y2x195190jN%bendataFJERN@DETTEpostman.dk>,
bendataFJERN@DETTEpostman.dk (Johnny Louis) wrote:

> Og tak for hjælpen utallige gange i årets løb, hvordan er det nu, er det
> ikke en rund fødselsdag.

Morten skal have peberbøsser.....

Nåhja, senere i dag afleverer jeg mit afgangsprojekt - i kan tro jeg har
haft tid til julestemning.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Johnny Louis

Dato : 20-12-01 02:08

> Morten skal have peberbøsser.....

Ja det ska' han vist.

> Nåhja, senere i dag afleverer jeg mit afgangsprojekt - i kan tro jeg har
> haft tid til julestemning.

Tillykke med det, er du så helt færdig ?

Du har ellers været hurtigt ude med et svar på denne off-topic, for et
minut efter jeg havde sendt gik det med gru op for mig at jeg havde en
stave/slåfejl i overskriften så jeg slettede og lavede en ny med det
samme.

Med venlig hilsen
Johnny Louis

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-12-01 04:08

In article <1f4oyv7.txvgjhkzm69jN%bendataFJERN@DETTEpostman.dk>,

> Tillykke med det, er du så helt færdig ?

På flere forskellige niveauer, ja (hvis man ser bort fra en bagatel af
en eksamen i januar).

> Du har ellers været hurtigt ude med et svar på denne off-topic, for et
> minut efter jeg havde sendt gik det med gru op for mig at jeg havde en
> stave/slåfejl i overskriften så jeg slettede og lavede en ny med det

Morten skal nok kommentere det

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Johnny Louis

Dato : 20-12-01 09:03

> Morten skal nok kommentere det

Ja og det forstår jeg godt, vil man fornærme folk skal man bare stave
deres navn forkert og det var jo ikke meningen med en lykønskning.

Jeg kendte engang en Tommy der konsekvent stavede mit efternavn forkert,
det hørte først op da jeg lige så konsekvent kaldte ham for Karsten.

Med venlig hilsen
Johnny Louis.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-12-01 10:56

> Morten skal nok kommentere det

hermed gjort, stavestokken er taget frem...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-12-01 13:29

In article <1f4pmrn.a3s81wm6fbwgN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> stavestokken er taget frem...

Gris (af den gamle afart)!

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-12-01 15:57

> Gris (af den gamle afart)!

ja

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 22-12-01 01:36

Ja, den får han da osse brug for, når han bliver udlært fra
Semmunariumet ...som dansklærer? Ja (/) nej?
> ja
Pas nu på, at I (vi?) ikke bliver til en slags kannibaler. Til
julefrokosten, altså. Der er betydelige dele af det forbudte i vores (in
casu: Min svigermors tilberedte ret) leverpostej og vores ribbenssteg.

Men da dette er OT, vil jeg også ønske jer alle i NG'en .... alt det
der med den kristne højtid og nytårsfesten. Rigtig god fest.
Og tak for al den hjælp og opmærsomhed, I har været villige til i 2001.
Osse til drillenisserne

Kan et PS stå under signaturen i Suppen? Så skulle der have stået noget
om, hvor rund(t) Morten er (på Frederiksberg)? Men, Morten, tillykke med
det runde. Om du er firkantet eller trekantet eller ... rund, gør for
mig ikke nogen forkskel. Du er altid hjælpsom i dk.edb.mac. Tak for'et.
--
venlig hilsen,
Mich. Ottosen - og det var så det for en signatur