Hvordan med lyslederkabel?
Fra : Finn Jensen

Dato : 19-12-01 22:53

God aften,

Hvis man har bruge for lidt mere end blot bredbånd, hvad skal man så op i?.
Hedder det så lyslederkabel ?
Det er vel ikke noget som standard ligger i jorden ved hvert hus? Hvis ikke
så er det vel Tele Danmarks ejendom som de skal ligge ned eller hvad ?

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-12-01 23:45

Finn Jensen skrev:

>Hvis man har bruge for lidt mere end blot bredbånd, hvad skal man så op i?

Det kommer an på hvordan du definerer bredbånd?

>Hedder det så lyslederkabel ?

Det kunne det godt komme til, ja.

Spørgsmålet er nok mere relevant i dk.edb.internet.udbydere eller
dk.edb.internet

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Finn Jensen

Dato : 20-12-01 00:16

> Det kommer an på hvordan du definerer bredbånd?

Det som er tilgængelig via f.eks TDC, Tiscali m.fl. (2048/512)

> Spørgsmålet er nok mere relevant i dk.edb.internet.udbydere eller
> dk.edb.internet

Måske men jeg regnede med at mulighederne for et mere præsist og teknisk
svar var større her i gruppen om telefoni (som datatransmitation vel også
hører ind under ?) og jeg går ikke udfra at Tiscali kommer og graver et
lyslederkabel ned.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-12-01 10:53

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
også
> hører ind under ?) og jeg går ikke udfra at Tiscali kommer og graver

Men det er fuldstændig afhængig af den valgte situation og noget præcist
svar kan ikke gives

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-12-01 12:19

Finn Jensen skrev:

>jeg går ikke udfra at Tiscali kommer og graver et
>lyslederkabel ned.

Har du penge så kan du få...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Whopass

Dato : 20-12-01 12:26

Du kunne også prøve med FWA, det går op i adskillige Mbit forbindelse

Regards

Whopass

Fra : Finn Jensen

Dato : 20-12-01 12:50

"Whopass" <whopass@sol(A-can-of-if-you-send-me-spam).dk> skrev i en
meddelelse news:01c18949$08eb49a0$727610ac@pc4871...

> Du kunne også prøve med FWA, det går op i adskillige Mbit forbindelse

Ja det har jeg kigget på med desværre leverer Sonofon det kun p.t. i de
større byer.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-01-02 21:04

> Ja det har jeg kigget på med desværre leverer Sonofon det kun p.t. i de
> større byer.

Vås,,,

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-01-02 22:46

> "Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse

> Vås,,,

Nej det er ej.
Der er ingen dækning i de tyndere befolket dele af landet.

--
Venligst
Finn Jensen