gode tun råd til PGO Pmx-50
Fra : Thomas Westerberg

Dato : 19-12-01 23:25

Hej alle

Jeg har en 45'r - PGO pmx-50 som kører ca 70 km/t,
hvad skal der til - før den render 80-90 ( en bil foran og et reb) he
der er kun fjernet variatorskiven, så måske skal udstødningen også skiftes -
men
er der noget der har en idé om hvad der skal til - og selvfølgelig til en
billig penge

Jeg er newbie i scooter så det ville være knaldhamrende godt/fedt om der var
en der gad bruge 5 min på mig.... Tak

Thomas

Fra : Mads Jensen

Dato : 20-12-01 00:42

"Thomas Westerberg" <thowes@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billig penge
>
> Jeg er newbie i scooter så det ville være knaldhamrende godt/fedt om der

Hej !

Det kommer an på hvor mange penge du vil bruge på det...
Men mit forslag vil være at købe en Polini Kit3 cylinder og et Polini Star
Traffic rør, så kører den omkring 85, og det tager ikke forfærdelig lang tid
at komme derop.

Delene kan købes på www.scooter-racing.dk

Mads

Fra : RpR

Dato : 20-12-01 16:07

> [...]
> Traffic rør, så kører den omkring 85, og det tager ikke forfærdelig lang

Og kan man undvære det ekstra træk som den større cylinder giver (men hvem
kan det?), så kan Star Traffic udstødningen nok sende den op på 85km/t i sig
selv.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com