legolas o LOTR
Fra : Night Hawk

Dato : 19-12-01 23:24

Var der ikke andre end mig der lagde mærke at dne gang de var oppe i
bjergene der med sneen. Alle sank ned i sneen undtagen Legolas! Det er lige
det eneste jeg lagde mærke til, men det beviser bare at de virkelig har
fulgt bogen...

Syntes bare lige at jeg ville fortælle det, og det må så siges at det er nok
min ynglings film fra nu da jeg er et kæmpe TOLKIEN FAN

Fra : Martin Helbo

Dato : 20-12-01 01:02

"Night Hawk" <lean@12move.dk> wrote in message
> [...]
lige
> det eneste jeg lagde mærke til, men det beviser bare at de virkelig har

Jeg lagde også mærke til netop den detalje. Dem var der nu flere af.
Det er rart at se at instruktøren har så meget respekt for værket, og at han
lader det skinne så meget igennem.

/Martin Helbo

Fra : MegaJerk

Dato : 20-12-01 01:16

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> skrev i melding

> [...]
>
> Jeg lagde også mærke til netop den detalje. Dem var der nu flere af.
> Det er rart at se at instruktøren har så meget respekt for værket, og at

Men hvis han hadde falt igjennom like mye som de andre hadde PJ blitt skutt
av die hard fans...

Fra : Martin Helbo

Dato : 20-12-01 13:00

> Men hvis han hadde falt igjennom like mye som de andre hadde PJ blitt
skutt
> av die hard fans...

Han er jo nok selv en stor fan af Tolkien og vil sikkert helst følge bogen
så meget som muligt.
Men det er han da også sluppet heldigt fra.

/Martin Helbo

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-12-01 14:17

"MegaJerk" <dafler@hotmail.com> writes:

> Men hvis han hadde falt igjennom like mye som de andre hadde PJ blitt skutt
> av die hard fans...

Egentlig forstår jeg ikke, hvorfor lige præcis fans af Die Hard skal
have så meget magt, selv om jeg da godt kan se, at Jackson har gjort
FOTR til mere actionfilm end bogen var actionbog.

--
Peter B. Juul, o.-.o "This was bad grammar of course, but that is how beavers
The RockBear. ((^)) talk when they are excited; I mean, in Narnia - in our

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 20-12-01 14:32

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
> have så meget magt, selv om jeg da godt kan se, at Jackson har gjort
> FOTR til mere actionfilm end bogen var actionbog.

*LOL*