Kommer Riget tillbaka?
Fra : Vid Boi

Dato : 17-12-01 00:35

När Ernst-Hugo Järegård, som spelade överläkaren Helmer dog, så
slutade Riget att visas =(

Är det någon som vet om den kommer att fortsätta spelas in? Jag vill
veta hur det slutar...

Fra : Mads Pedersen

Dato : 19-12-01 23:07

"Vid Boi" <vidboi@fuckmicrosoft.com> skrev i en meddelelse
> När Ernst-Hugo Järegård, som spelade överläkaren Helmer dog, så
> slutade Riget att visas =(
>
> Är det någon som vet om den kommer att fortsätta spelas in?

Gør den næppe. Ånderne har kaldt fru Drusse til sig....eller for at sige det
mere jævnt : hun er død og borte
Den mandlige opvasker er efter sigende heller ikke mere, såøøhh....jeg ved
ikke om der overhovedet er nogen der _tør_ spille med i serien mere

Mvh Mads