And og flæskesteg
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 19-12-01 22:19

Godaften

Som jeg måske har underholdt med før, er det første gang jeg skal stå for
juleaften, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til, men jeg er nu begyndt at
tænke over hvordan jeg bedst kan få dagen/aftenen til at glide som smør

Vi bliver i alt 6 personer, og vi skal selvfølgelig både ha' andesteg og
flæskesteg, men det heler kan jo ikke være i ovnen på en gang, så hvad skal
jeg stege først, eller hvordan planlægger jeg bedst muligt min dag, så alt
er færdig på én gang?
Jeg tror nu nok jeg vil bruge rådet om langtidsstegning, som står længere
nede i gruppen fra Svend Andersen, men så er der jo stadig flæskestegen, som
jeg ikke ved hvornår skal ind i ovnen
Hvad er det nu man siger om flæskesteg, hvad skal stegetermometeret vise af
grader før den er rigtig færdig?, og kan man også bruge stegetermometer til
anden?

på forhånd tak, og glædelig jul til alle

MVH
Bolette