Vise fulde menuer i Outlook & Word Xp
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 19-12-01 22:45

Hejsa.

Hvordan er det nu at man kan få fx Outlook XP til at vise fulde menuer
og ikke kun de mest brugte funktioner ?
Jeg har kigget i hjælpen men der synes jeg kun der står hvordan man
lige her og nu kan få det vist vha dobbeltklikke eller klikke på nedad
pilene, men ikke noget om permanent visning...

Mvh
Jesper

Fra : Mikael Jensen

Dato : 20-12-01 07:31

!! Dette er kun testet på Office 2K !!

Start din registrings database, og søg efter et DWORD der hedder
AdaptiveMenus, denne skal sættes til 0.

I office 2K ligger den i
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Common\Toolbars et godt gæt
ville være at den også ligger der i XP, hvor den så hedder 10.0 i stedet for
9.0

Fra : Jan Kronsell

Dato : 20-12-01 10:05

> [...]
> lige her og nu kan få det vist vha dobbeltklikke eller klikke på nedad
> pilene, men ikke noget om permanent visning...

Jeg holder fri i dag og har ikke adgang til XP, men så vidt jeg husker kan
man under Funktioner - Tilpas, på et af fanebladende fravælge/fjerne
markeringen fra et punkt der hedder noget i stil med "Menuer viser senest
brugte" eller noget i den stil.

Jan

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 20-12-01 10:50

On Thu, 20 Dec 2001 10:04:37 +0100, "Jan Kronsell"
<adsl43631124@wanadoo.dk> wrote:

> [...]
>man under Funktioner - Tilpas, på et af fanebladende fravælge/fjerne
>markeringen fra et punkt der hedder noget i stil med "Menuer viser senest

Jeg fandt det i Word.
Funktioner -> Tilpas -> Hak i "Vis altid lange menuer" ....

Mvh
Jesper