Frikadeller !
Fra : Allan Bach

Dato : 14-01-01 17:28

Jeg kan bedre li' frikadeller end jeg ka' li' fisk, så derfor har jeg
frikadeller i mit akvarie !

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 14-01-01 20:19

Allan Bach skrev:

>Jeg kan bedre li' frikadeller end jeg ka' li' fisk, så derfor har jeg
>frikadeller i mit akvarie !

Fiskefrikadeller ?

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Gerner

Dato : 15-01-01 16:49

On Sun, 14 Jan 2001 17:27:46 +0100, "Allan Bach"
<t0701@mail.trillegaarden.dk> wrote:

>Jeg kan bedre li' frikadeller end jeg ka' li' fisk, så derfor har jeg
>frikadeller i mit akvarie !

Tag dog at skrive OT i subject til den slags indlæg eller hold dem til
dk.snak.vittighed e.lign.

--
ICQ #30392174

Fra : Jan Boegh

Dato : 15-01-01 17:55

"Gerner" <gm@telefona.dk> wrote in message
> On Sun, 14 Jan 2001 17:27:46 +0100, "Allan Bach"

> Tag dog at skrive OT i subject til den slags indlæg eller hold dem til
> dk.snak.vittighed e.lign.

Ja, vi er her sg'u ikke for at more os - det er seriøs madkultur, det drejer
sig om!

Jan Bøgh
Http://jan.boegh.net
Vi har efter sigende alle en fotografisk hukommelse -
men jeg kan ikke huske, hvor fa.... jeg har gjort af filmen!

Fra : Gerner

Dato : 16-01-01 02:47

On Mon, 15 Jan 2001 17:54:59 +0100, "Jan Boegh" <jan@boegh.X_net>
wrote:

>"Gerner" <gm@telefona.dk> wrote in message

>Ja, vi er her sg'u ikke for at more os - det er seriøs madkultur, det drejer
>sig om!

Nå, endnu en gruppe der går ad helvede til. Det næste bliver vel 5
annoncer per dag.

--
ICQ #30392174

Fra : Rikke og Per

Dato : 17-01-01 22:58

Allan Bach skrev i meddelelsen <3a61d87b$0$3194$73beb97d@news.dk.uu.net>...
>Jeg kan bedre li' frikadeller end jeg ka' li' fisk, så derfor har jeg
>frikadeller i mit akvarie !

HAAAAAAAA HAAAAAAAAA HAAAAAAAAAA

Indrømmet - vi havde total mega stort smil på læben - med lyd på, da vi
læste dit lettere tåbelige indlæg.
Sjov var't !