Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Asus tweak med 21.81
Fra : SharkanDK

Dato : 19-12-01 20:10

Hej,

Nogen der har fået Asus Tweak til at virke sammen med Windows XP driver
21.81a og via 4in1 4.36 ?

På min Asus CD med drivere og utilities kan jeg installere driveren, directx
og GART driveren, men capture driveren er nedtonet så jeg ikke kan
installere den. Under utilities kan jeg kun installere Digital VCR. Der er
ikke andre. Skal der ikke være det ? eller kan de bare ikke køre under
Windows XP ?

Jeg synes godt nok at det er dårligt at Asus ikke laver nogle ordentlige
drivere og utilities inden de sender det på markedet! Skriv endelig hvis du
har det hele til at virke.

Hvis jeg starter Asus tweak får jeg denne fejl: Cant open kernel mode driver
AIO2.sys, og så lukker den når jeg klikker ok.

Jeg håber at der er et kog hoved som har en løsning. På forhånd tak.

Fra : orbital

Dato : 20-12-01 11:11

asustweak virker kun sammen med asus egne grafikkort drivere og ikke
med nvidias. Hvis du bruger nvidias drivere skal du gå efter
powerstrip.

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/

mvh

John

Fra : SharkanDK

Dato : 20-12-01 13:16

> asustweak virker kun sammen med asus egne grafikkort drivere og ikke
> med nvidias. Hvis du bruger nvidias drivere skal du gå efter
> powerstrip.

Jeg har skam også brugt Asus driver 21.81a, men får den beskrevne fejl ?

Fra : orbital

Dato : 20-12-01 17:19

On Thu, 20 Dec 2001 13:16:21 +0100, "SharkanDK"

>Jeg har skam også brugt Asus driver 21.81a, men får den beskrevne fejl ?

og den nyeste tweak ?

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/ASUS_VGA_TOOLS/

Fra : SharkanDK

Dato : 20-12-01 19:43

Yep