Lov nr 154 af 24. april 1985 paragraf 13 s~
Fra : Frands Sørensen

Dato : 20-12-01 02:38

Jeg ville gerne læse lidt i lov nr 154 af 24. april 1985, paragraf 13, stk
2. Er der nogen, som kan maile en link til et sted på internettet, hvor
dette skulle være muligt?

Bedste hilsner
Frands

Fra : Dennis Lange

Dato : 19-12-01 17:42

"Frands Sørensen" <post@frands.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2. Er der nogen, som kan maile en link til et sted på internettet, hvor

www.retsinfo.dk

Dennis Lange

Fra : Dennis Lange

Dato : 19-12-01 17:43

Er du iøvrigt ikke rar at kigge på dato og klokkeslet på din computer?
Jeg ved godt det kan være svært at vente på juleaften, men alligevel

Dennis Lange

Fra : Arne Feldborg

Dato : 20-12-01 00:56

"Frands Sørensen" <post@frands.dk> skrev Wed, 19 Dec 2001 17:37:51 -0800

>Jeg ville gerne læse lidt i lov nr 154 af 24. april 1985, paragraf 13, stk
>2. Er der nogen, som kan maile en link til et sted på internettet, hvor
>dette skulle være muligt?

http://www.retsinfo.dk/danlov/danlov.htm kan du se en oversigt over
de nugældede love. Men den lov du efterlyser kan jo godt være afløst af
en nyere lov (den er ihvertfald ikke i oversigten).

Hvad handler loven om.?

--
mvh, A:\Feldborg