Spis dig slank
Fra : Westphall41

Dato : 19-12-01 15:01

Der har været så meget fokus på de traditionelle slankekures manglende
virkning. Det er jo også sandt at mange slanlekure ikke virker fordi de
er umulige at overholde, da folk oftest skal sulte sig ned i vægt.
Resultatet er jo snarere at folk efter en endt slankekure ender med at
veje mere end da de starede på kuren.
De nyeste undersøgelser peger jo også i renting af at det er vigtigt at
tilføre kroppen proteiner. Pointen er, at tilfører man kroppen med
rigelige mængder af proteiner (i form af kost tilskud- uden at sulte!)ja
så vil man også tabe sig.
Jeg selv har tabt mig 7 kg på 6 uger uden at føle sult. Jeg har blot
spist rigeligt med proteiner.
I denne forbindelse er jeg faldet over en interessant hjemmeside som
meget godt beskriver, hvad det drejer sig om. Den findes på
www.tab-dig.nu/3080.htm

mvh Gert Westphall

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 19-12-01 16:42

"Westphall41" <Westphall41.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I denne forbindelse er jeg faldet over en interessant hjemmeside som
> meget godt beskriver, hvad det drejer sig om. Den findes på

Reklamer er ikke velset i denne gruppe du bedes venligst slette dit indlæg
og kunne eventuelt prøve gruppen news:dk.opslag.internet hvor dit indlæg
høre hjemme.

NB: Du skriver at du er snublet over en webside (ja hvor er den slidt)
og at den meget godt beskriver hvad det drejer sig om ?. Dette er jo en
lodret løgn og fremmer bestemt ikke troværdigheden.

Jeg har selv tabt mig 35 kilo på 3 måneder ved at ændre på kosten samt
masser af motion og mit protein indtag øgede jeg igennem kosten. Dette er
billigere og har den samme virkning.

Med Venlig Hilsen

Henrik Bruun-Petersen

Fra : Jan Nielsen

Dato : 28-12-01 10:17

Hej Henrik!

Gider du uddybe lidt mere hvordan du tabte 35 kg på 3 mdr. Det er s.. godt
gået
Jeg har stærkt brug for nogle gode råd
da jeg skal tabe mig 25 kg.

Med venlig hilsen
Jan

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 19-12-01 17:08

> I denne forbindelse er jeg faldet over en interessant hjemmeside som
> meget godt beskriver, hvad det drejer sig om. Den findes på

Et hurtigt gennemsyn peger i retning af en kommerciel hjemmeside. Det mener
jeg bestemt ikke er noget der normalt bliver anset for acceptabel postning
her i gruppen - skjult reklame altså...

Anders Sewerin Johansen

Fra : holberg

Dato : 20-12-01 18:42