kaffe og 3310
Fra : snapper

Dato : 19-12-01 07:54

hej gruppe
min datter har lige dyppet min 3310 ned i min morgenkaffe nu er den død
nogen ideer til hvordan jeg får lidt liv i den igen
mvh snapper

Fra : snapper

Dato : 19-12-01 14:50

har fået liv i den igen men displayet er dødt nogen der ved hvad en evt.
rep. koster der er lys i det bare ikke nogen tekst

Fra : Leif & Susanne

Dato : 19-12-01 15:59

>snapper skrev ...
>displayet er dødt nogen der ved hvad en evt.
> rep. koster

Kik evt. på www.tk-shopping.dk (7000 Fredericia) her har min datter fået
skiftet display for 475 kr.
Pris i TDC Vic Center over 600 kr.

Venlig hilsen Leif

Fra : Mobilfix

Dato : 19-12-01 17:47

Hos http://www.thansen.dk/ kan du købe et nyt display til 3310 for Kr.398,00
og så risikerer du ikke at du køber stjålne varer , som tk-shopping er kendt
for at sælge.
Der skal bruges en torx skruetrækker til ca kr.10,00 for at skifte et
display på 3310.
Hilsen Olsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-12-01 19:47

Mobilfix skrev:

>stjålne varer , som tk-shopping er kendt for at sælge.

Kendt? Jeg har ikke hørt det før? Hvor er de kendt for det henne?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Mobilfix

Dato : 19-12-01 23:58

Lasse Hedegaard skrev:
> Kendt? Jeg har ikke hørt det før? Hvor er de kendt for det henne?
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard

Nej men så har du hørt det nu!
Hilsen Olsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-12-01 00:09

Mobilfix skrev:

>Nej men så har du hørt det nu!

Øhh... Det var ikke sådan så du ville fortælle mere end det?

Det svarer jo til at jeg siger giraffer kan flyve.

Det skal siges at jeg INTET kender til den butik du omtaler, men jeg
vil da gerne have mere at vide end blot "de sælger stjålne varer" af
en enkelt, derfor spørger jeg lidt ind til det.

Du vil da sikkert også gerne høre at giraffer kan flyve fra mere end
en enkelt før du er overbevist?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 21-12-01 18:18

"Mobilfix" <nasty@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kendt
> for at sælge.
> Der skal bruges en torx skruetrækker til ca kr.10,00 for at skifte et

tilgengæld er THansen's displayer af svingende kvalitet.. jeg har snart
repareret mange telefoner med thansen's display incl min egen x5110, x6150,
x 8210 og x6110.. det er kun det ene af dem der har været til at holde ud og
glo på..
jeg ville hellere ofre de par hundrede ekstra og så få et originalt til selv
montering... dog uden garati!

/michael

Fra : oksi

Dato : 19-12-01 19:56

Hei,

Tviler sterkt på at det er displayet som er defekt. Det er nok noe med
det elektriske.
Anbefaler at du går til en forhandler og spør. Men det vil nok bli dyrt
å reparere.
Så det lureste du kan gjøre er at du selger mobilen og kjøper en ny.
3310 er ikke så dyre lenger.
La oss si at rep. kommer på totalt 500kr. Legger du til litt så har du
en ny. + at du har en deletelefon.

Mvh
oksi

http://www.kandu.dk/