Agent
Fra : Michael Boysen

Dato : 19-12-01 00:38

Jeg har lige installeret Agent, og har et par spørgsmål.

Kan jeg nøjes med at se de grupper jeg abonnerer på i højre side?

Kan jeg downloade samtlige indlæg i mine valgte grupper?
Jeg får nemlig spat af at trykke enter, hver gang jeg skal læse

Finder snart på flere....

/Michael Boysen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-01 00:55

Wed, 19 Dec 2001 00:38:12 +0100, skrev Michael Boysen
<rokkerne@forum.dk>:

>Kan jeg nøjes med at se de grupper jeg abonnerer på i højre side?

Du kan klikke, der hvor der står All Groups til det ønskede eller
højreklikke på en gruppe og Show Groups and Folders.

>Kan jeg downloade samtlige indlæg i mine valgte grupper?

Marker gruppen => Retrieve => Retrieve bodies for all new
messages og evt. sætte begrænsning på størrelsen.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-12-01 01:06

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Marker gruppen => Retrieve => Retrieve bodies for all new
>messages og evt. sætte begrænsning på størrelsen.

Men først skal han sørge for at der er flueben ved:
Groups - Default properties - Retrieve: Retrieve bodies for all
messages

.... samt overveje at sætte hak lige nedenunder og lukke for
indlæg på mere end 100 linjer.

For at rette op på den misere der er sket, kan han vælge vindue
2, trykke Ctrl-A, M og derefter klikke på den bllå pil eller
trykke Alt-O og M.
(gentag for hver gruppe)

--
Bertel