Radeon 8500
Fra : lidtelidte@yahoo.com

Dato : 19-12-01 00:15

er der nogen som kan fortælle fra egne erfaringer om kortet er noget
værd? jeg overvejer nemlig kraftigt at købe det... det virker som et
meget bedre køb end selveste "kongen" GF3 TI500

/Djinnn

Fra : tatooo

Dato : 19-12-01 00:39

Hej

Kan kun sige at jeg kører med 8500LE.
det er squ ikke ligsom et asus v8200 ti500
lavere test men eller-s dejligt at se pÅ
/Ejder

--
MvH
/Ejder

Fra : Jeanty

Dato : 19-12-01 22:19

hvad er forskellen på et 8500le og 8500 ? -udover prisen.
Hilsen
C.

Fra : Fear

Dato : 19-12-01 23:21