Lidt øv - nye Suzuki priser 2002
Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 18-12-01 21:34

Faldt lige over de nye Suzuki-priser:
http://www.mc-basen.dk/asp/default.asp?frame=8
"Desværre" ser det ud til af min 600 ligefrem er faldet i pris.
Det er jo ikke godt for brugtpriserne
Men selvfølgelig godt for nye købere.
Lidt spændende synes jeg at prisen på GSX 1400 er - den kunne godt friste
lidt - når man nu går i kulden og drømmer .......

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : S B

Dato : 18-12-01 23:20

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in

> http://www.mc-basen.dk/asp/default.asp?frame=8

Synes godt om de nye priser. Jeg har kig på en AN400 Burgman, den er da
lige blevet 15.000 kr. billiger.
Godt man ikke købte en i år

Søren

Fra : Frederik

Dato : 19-12-01 00:02

"S B" <sfb@privat.dk> wrote in message
> "Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in

> Synes godt om de nye priser. Jeg har kig på en AN400 Burgman, den er da
> [...]

Hvorfor er der ingen priser for SV650S? Den er vel ikke taget af
programmet, er det fordi prisen ikke har ændret sig?

Frederik (som har et rimeligt godt øje til SV'eren)

Fra : bwl

Dato : 19-12-01 11:27

SV 650 SK1 Blå (YC2), Sort (Y7L) 89.995,00

SV 650 SK2 Gul (Y9H), Sort (Y7L), Sølv (YD8) 92.995,00

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-12-01 20:52

bwl wrote:

> SV 650 SK1 Blå (YC2), Sort (Y7L) 89.995,00
>
> SV 650 SK2 Gul (Y9H), Sort (Y7L), Sølv (YD8) 92.995,00

Nogen der hvad forskellen på de to er?
Damn, nu havde jeg jo næsten lige bestem mig for en gsxr600 '98, men en
splinterny sv650 ville jo heller ikke være ringe. Al det her ødelægger sgu
min nattesøvn (og så er det ikke engang løwn :-/½

--
mvh Jes Vestervang - rundt på gulvet
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Bo thomsen

Dato : 19-12-01 22:07

> Damn, nu havde jeg jo næsten lige bestem mig for en gsxr600 '98, men en
> splinterny sv650 ville jo heller ikke være ringe.
der er kæmpe forskel på disse 2 mod.
sv'eren har en go v2 motor men gsxr'eren har 40 hk'er. jeg ville klart vælge
600'eren frem for sv'eren til hver en tid.
mvh
bo thomsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-12-01 23:17

Bo thomsen wrote:

> der er kæmpe forskel på disse 2 mod.
> sv'eren har en go v2 motor men gsxr'eren har 40 hk'er. jeg ville klart
> vælge 600'eren frem for sv'eren til hver en tid.

*grill* Jeg formulerede mig vist lidt kluntet. Jeg mener: hvad er
forskellen på SV650 SK1 og SK2'eren?

Men det med at vælge gixxeren fremfor sv'eren er jo ikke helt så simpelt,
når den samtidig er 3-4 år ældre og uden garanti :-/
--
mvh Jes Vestervang - der dog godt kender forskellen på r4 og v2

Fra : Bo thomsen

Dato : 19-12-01 23:15

> Men det med at vælge gixxeren fremfor sv'eren er jo ikke helt så simpelt,
> når den samtidig er 3-4 år ældre og uden garanti :-/
sæt nu man fik en der var mishandlet
bo thomsen

Fra : Frederik

Dato : 20-12-01 07:47

"Bo thomsen" <fjernes_hondavfr@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
vælge
> 600'eren frem for sv'eren til hver en tid.

Har GSX-R'eren kun 40 hk? Nå men den koster jo også 40.000 mere ;)

Frederik

Fra : Bo thomsen

Dato : 19-12-01 00:55

> Faldt lige over de nye Suzuki-priser
håber ikke du slog dig, for er blevet større så det kan gøre nas
hvorforpokkker er gsxr'erne steget med 10k kr.?
der er såvidt jeg ve intet ændret...?
bo thomsen

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 19-12-01 12:24

hvorfor stiger millen med 10kkr i følge rygter...der er kun kommet nye
farver i år ?

Lasse
Med anpart i (2001)RSV1000...uhhh det bliver skønt til foråret

Fra : Niels

Dato : 19-12-01 20:35

Hej

og jeg har sat min Yamaha Virago 1100 til salg, og vil have en af de nye
GSX 1400 K2 Blå/hvid (L99), Mørk-sølv (YM6) til 139.995,00 når de kommer til
landet.

Det er da en fed motorcykel *S*
der er solgt ca. 700 af dem i England i år og de er meget godt tilfreds med
dem.
kun en enkelt kunne ikke starte pga. fejl i potmeter på spjældhus.

se evt.:
http://www.gsx1400.org/tips__mods.html
http://www.gsx1400owners.co.uk/
der er mange tips og setup !