E-Mail
webnoob 5265
Alert og automatisk updates i Agent..
Fra : Dennis Larsen

Dato : 18-12-01 17:24

er nogle af de ting, jeg savner i Agent. At man ville kunne have Agent
kørende i baggrunden, og alerte, hvis en given tråd eller gruppe blev
updateres.
Det vil så samtidig kræve at Agent selv kunne opdatere sig, eks. hvert
5 minut.
Ak ja, det kunne være rart.

Fra : find clausen

Dato : 18-12-01 18:21

On Tue, 18 Dec 2001 17:23:48 +0100, Dennis Larsen <larsen@hotmail.com>
wrote:

> Det vil så samtidig kræve at Agent selv kunne opdatere sig, eks. hvert
> 5 minut.

Det skulle du kunne med Agent Commander,
jeg har endnu ikke fået den installeret selv,
men her er et usnit af "HELP":

The commands that can be selected are...

1. "Get Marked Message Bodies"
2. "Get New Headers in Subscribed Groups"

The time intervals available are...

1 minute, 5 minutes, 10minutes, 15 minutes, 30 minutes, 45 minutes
1 hour, 2 hours, 4 hours, 8 hours, 12 hours, 24 hours

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 19-12-01 08:44

> Det skulle du kunne med Agent Commander,
> jeg har endnu ikke fået den installeret selv,
> men her er et usnit af "HELP":

Hvor finder jeg noget om Agent Commander? Når jeg syger
på google for jeg en uoverskuelig mængde indlæg som handler
om skumle agenter i den virkelige verden

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-01 08:52

Wed, 19 Dec 2001 08:44:20 +0100, skrev "Palle Hans Jensen"
<usenet@nospam.dk>:

>Hvor finder jeg noget om Agent Commander? Når jeg syger
>på google for jeg en uoverskuelig mængde indlæg som handler
>om skumle agenter i den virkelige verden

Hvis du skriver Forte foran, får du flere relevante links, bl.a.
<http://www.mofunzone.com/downloads03.htm>, hvor du kan downloade
den, men ellers ikke mange oplysninger.

Led selv videre, jeg har desværre ikke tid lige nu.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : find clausen

Dato : 19-12-01 08:52

On Wed, 19 Dec 2001 08:44:20 +0100, "Palle Hans Jensen"
<usenet@nospam.dk> wrote:

> Hvor finder jeg noget om Agent Commander? Når jeg syger
> på google for jeg en uoverskuelig mængde indlæg som handler
> om skumle agenter i den virkelige verden

Send mig en mail, så mailer jeg den: 71 kb

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 19-12-01 09:45

> Send mig en mail, så mailer jeg den: 71 kb

Fedt... Kan du ikke bare lave en "reply på mail".

--
Palle

Fra : find clausen

Dato : 19-12-01 09:58

On Wed, 19 Dec 2001 09:44:55 +0100, "Palle Hans Jensen"
<usenet@nospam.dk> wrote:

> Fedt... Kan du ikke bare lave en "reply på mail".

Æh: "Palle Hans Jensen" <usenet@nospam.dk>

Det ligner jo en nospamadresse,
og da min er det samme, får jeg jo ikke at vide,
hvis mailen kommer retur !
Men ok ... ikke så megen snak om den ting HYG ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 19-12-01 10:45

> Æh: "Palle Hans Jensen" <usenet@nospam.dk>

Ja men jeg overholder jo RFC og opgiver selvfølgelig
en gyldig E-mail adresse.

> Det ligner jo en nospamadresse,

- Mere en almost-no-spam..

> og da min er det samme, får jeg jo ikke at vide,
> hvis mailen kommer retur !
> Men ok ... ikke så megen snak om den ting HYG ...

- Mailen kommer ikke retur. Send bare..