E-Mail
webnoob 5265
identiteter i outlook 2000
Fra : Mikael

Dato : 18-12-01 15:35

Hej Alle!

Hvordan laver man flere intentiteter i Outlook 2000?

Alt efter hvilken af mine mailadresser der kommer til mail til, vil jeg
gerne besvare med disse men forskellige identiteter.
f.eks en til min normale mail, en til besvarelse af mails til hjemmesiden,
en til at poste i mailing lister osv...

Hvordan er det liiiige at jeg gør det??

mvh. Mikael

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 18-12-01 20:32

A dude from the usenet called buzzman@sol.dk (Mikael) wrote:

>Hvordan laver man flere intentiteter i Outlook 2000?

- Du mener accounts gør du ikke?

>Alt efter hvilken af mine mailadresser der kommer til mail til, vil jeg
>gerne besvare med disse men forskellige identiteter.

- Jo det gør du. Se her:

http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/account.gif

>f.eks en til min normale mail, en til besvarelse af mails til hjemmesiden,
>en til at poste i mailing lister osv...
>
>Hvordan er det liiiige at jeg gør det??

- Når du opretter en ny account kan du svare med den du vil ved at
trykke på den lille pil ved send knappen:

http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/nymail.gif

--
A neutron goes into a bar and asks the bartender: How much for a beer?
The bartender replies: For you, no charge.

Fra : Mikael

Dato : 20-12-01 09:14

>- Når du opretter en ny account kan du svare med den du vil ved at
>trykke på den lille pil ved send knappen:
>
>http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/nymail.gif

Jeg har allerede 3 acount som jeg henter post på, jeg har bare ikke
mulighed for vælge hvilken email adresse jeg vil benytte som afsender.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 20-12-01 19:59

A dude from the usenet called buzzman@sol.dk (Mikael) wrote:

>Jeg har allerede 3 acount som jeg henter post på, jeg har bare ikke
>mulighed for vælge hvilken email adresse jeg vil benytte som afsender.

Du er 100% sikker på det er Outlook (Fra Office pakken) vi taler om og
ikke Outlook Express ikke?

Det billede jeg sendte et link til er det der kommer frem EFTER du har
trykket på "new message". Det er SEND knappen der er en pil på. Hvis
ikke den er der er jeg blank. Har aldrig oplevet at den ikke kommer
når der er flere accounts?!

Fra : Mikael

Dato : 20-12-01 22:11

> [...]
>trykket på "new message". Det er SEND knappen der er en pil på. Hvis
>ikke den er der er jeg blank. Har aldrig oplevet at den ikke kommer

Ja jeg er 1000% sikker på at det er Outlook! *S*

Og jeg har fundet problemet, det var fordi jeg havde valgt min e-mail
konfiguration til at være "firmaer eller arbejdsgrupper" og ikke "kun
internet", da først jeg havde lavet det om, så havde jeg mulighed for selv
vælge afsender

mvh. Mikael

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 20-12-01 22:26

> [...]

>konfiguration til at være "firmaer eller arbejdsgrupper" og ikke "kun
>internet", da først jeg havde lavet det om, så havde jeg mulighed for selv

Arhh.. OK. Tak for hjælpen så