Callanetics
Fra : Camilla Larsen

Dato : 18-12-01 15:00

Hej med jer

Jeg har nu i et par uger trænet Callanetics efter bogen som kan lånes
på biblioteket, og i et par dage efter videoen der også findes.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre om andres erfaringer med det og
er der nogen her som ved/kender til undervisning af Callanetics her på
sjælland ?

Camilla
--
Camilla

Fra : Anne

Dato : 18-12-01 15:21

Jeg har selv dyrket det meget hjemme også med bogen og har faktisk fået gode
resultater. Men det er noget der skal holdes ved lige, hvilket jeg desværre
ikke har fået gjort, så jeg må begynde fra bunden igen. Men det er en god
måde at stramme musklerne op på.
Desværre kan jeg ikk hjælpe dig med steder på Sjælland, hvor der er
undervisning i det.
Men fat mod, det hjælper. Også selv om at efdtet det første stykke tid kan
sætte sig lidt mærkeligt, så skal du nok få flyttet det det rigtige sted hen
efter en krot periode.
Anne

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 18-12-01 15:57

"Camilla Larsen" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en
meddelelse news:2qiu1uc586vgtstr80uncjf9iqo4mvguhs@4ax.com...
> [...]
det og
> er der nogen her som ved/kender til undervisning af Callanetics

Hej Camilla

Jeg har været instruktør i callannettic igennem de sidste 8-9 år
med skiftende antal hold pr sæson. Blandt de damer jeg har træner
er mange vendt tilbage sæson efter sæson - fordi det foruden
opstramning og større smidighed giver øget velvære. Hvad mere
præcist er det du ønsker at vide?

Jeg bor i nordjylland og kender desværre ikke til hold på
sjælland.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Camilla Larsen

Dato : 18-12-01 16:26

On Tue, 18 Dec 2001 15:56:48 +0100, "J¤mfruen\)"
<jomfru_d@worldonline.dk> wrote:

Hejsa J¤mfru

Jeg er som sagt startet på egen hånd med Callanetics og ønsker at vide
hvordan kan man selv tjekke at man har fx den rette holdning i ryggen
under nogle af øvelserne osv.
Øv det er en skam du ikke lige sådan kender til hold der er i
sjælland, der er lidt langt til Nordylland...men det kunne jo også
komb. med en snak om Feng Shui )

Camilla

--
Camilla

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 18-12-01 19:53

hej Camilla
"Camilla Larsen" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en
meddelelse news:tpnu1u8t27vdbbfo0433v895mdu06ij2gj@4ax.com...
> [...]
at vide
> hvordan kan man selv tjekke at man har fx den rette holdning i

Du kan bruge et spejl, at træne foran - hvis ikke du har et du kan
flytte, kan du sikkert finde et entrespejl til rimelige penge hos
en kræmmer. Hvilke øvelser er du i tvivl om - hvis du kan spørge
mere konkret kan jeg måske svare her.
> Øv det er en skam du ikke lige sådan kender til hold der er i
> sjælland, der er lidt langt til Nordylland...men det kunne jo
også
> komb. med en snak om Feng Shui )

Beklager men Du ER velkommen.........så kan du få en personlig
instruktion og Ja det kunne være hyggeligt:)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Anne

Dato : 18-12-01 16:56

Hej Jomfruen!
Hvor i Nordjylland afholder du kurser? For jeg kunne være interesseret
Anne

Fra : Mette Frederksen

Dato : 31-12-01 14:17

det kunne jeg da også godt tænke mig at vide--- da jeg også er nordjyde! *S*

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Mae

Dato : 04-02-02 16:18

"Camilla Larsen" skrev>

> [...]
> Men jeg kunne godt tænke mig at høre om andres erfaringer med det og
> er der nogen her som ved/kender til undervisning af Callanetics her på

Hej Camilla.
Jeg går 2 gange om ugen til callenetics i et motionscenter, så det kunne jo
eventuelt være at det også forfindes i et motionscenter nær dig.
Det er en vildt god måde, at komme i form på og tabe sig, hvis det er det
man vil.
//Mae