Developer Tools
Fra : Per Erik Ronne

Dato : 18-12-01 09:13

Jeg troede at det var noget, der fulgte med MacOS X 10.1 - men det
gjorde den ikke.

Er der nogen der ved, hvordan man får fat i den?

--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-12-01 09:24

Per Erik Ronne <serse@diku.dk> wrote:

> Jeg troede at det var noget, der fulgte med MacOS X 10.1 - men det
> gjorde den ikke.

det gør den, men du skal købe den fulde version af Mac OS X. "OEM
versionerne" som Apple lader følge med nye maskiner inkluderer ikke
udviklings værktøjer.

> Er der nogen der ved, hvordan man får fat i den?

<http://developer.apple.com/membership/online.html> registrer dig, så
kan du få lov til at downloade seneste version (december2001). den
flyder 218MB.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 18-12-01 10:48

OK.

> [...]

> <http://developer.apple.com/membership/online.html> registrer dig, så
> kan du få lov til at downloade seneste version (december2001). den

Så burde den være "lille nok" til min adsl-forbindelse .