Herretøjsmærker
Fra : Klaus

Dato : 17-12-01 23:34

Er der nogle der kan nævne nogle kendte herretøjsmærker, typisk indenfor
bukser, skjorter og bælter?

Jeg skriver dem jeg har tænkt på, men der må være nogen jeg har glemt:

Hugo Boss
RedGreen
Cottonfield
Marlboro Classic
Matinique
Wrangler
Lee
Levi's
Diesel

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 18-12-01 01:14

d. 17/12/01 23:33 skrev Klaus på klausolsen@ofir.dk i artiklen
3c1e7282$0$93416$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> bukser, skjorter og bælter?
>
> Jeg skriver dem jeg har tænkt på, men der må være nogen jeg har glemt:

hm

Sand
Dolce & Gabbana

osv. osv.

Egentlig gad jeg ikke svare, da du ikke skriver hvorfor, men jeg synes
alligevel at jeg lige ville give et pat stykker, når jeg alligevel spørger
til: hvorfor?

Mvh. Poul

Fra : Klaus

Dato : 18-12-01 18:57

"Poul Skovmand Thingholm" <skovmand@mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Egentlig gad jeg ikke svare, da du ikke skriver hvorfor, men jeg synes
> alligevel at jeg lige ville give et pat stykker, når jeg alligevel spørger

Grunden til jeg spørger, er at jeg er igang med en projektopgave og her har
jeg brug for disse informationer. Jeg valgte denne gruppe da det var den jeg
syntes var mest passende, da jeg ikke kunne finde en decideret tøj gruppe.
Jeg vil derfor blive glad hvis der er flere der har tilføjelser!

Fra : OJ

Dato : 19-12-01 01:07

On Tue, 18 Dec 2001 18:57:24 +0100, "Klaus" <klausolsen@ofir.dk> wrote:

> [...]
>syntes var mest passende, da jeg ikke kunne finde en decideret tøj gruppe.
>Jeg vil derfor blive glad hvis der er flere der har tilføjelser!

Kig evt. her

www.textiles.dk
http://www.ciff.dk

mvh

Ole

Fra : OJ

Dato : 19-12-01 01:14

On Wed, 19 Dec 2001 01:06:58 +0100, OJ <lpool@mail.dk> wrote:

>Kig evt. her
>
>www.textiles.dk
>http://www.ciff.dk

Sorry - skulle være www.textile.dk !

Ole

Fra : Martin Kiefer

Dato : 20-12-01 22:09

"Klaus" <klausolsen@ofir.dk> wrote in message
> Er der nogle der kan nævne nogle kendte herretøjsmærker, typisk indenfor
> bukser, skjorter og bælter?

Hvilket lige fik mig til at tænke på om der er nogen der kender links til
disse forretninger der sælger dyrt herretøj til en billig penge?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk