Nyt grafikkort ??????
Fra : kim014

Dato : 17-12-01 23:41

Jeg har en PIII 700mhz Computer med 128 ram , Abit Be6-2 bundkort og en
Matrox G200 grafikkort med 8 mb. ram mit spørgsmål er vil min Pc kunne
udnytte en bedre grafikkort, og hvad skal man evt. gå efter, det må gerne
være brugt, eller skulle jeg tage og købe et nyt . har set at Teledanmark
havde et tilbud på en Geforce 2 med Tv out ???? Mvh. Kim

Fra : Thomas Jari

Dato : 18-12-01 00:10

> [...]
> være brugt, eller skulle jeg tage og købe et nyt . har set at Teledanmark
> havde et tilbud på en Geforce 2 med Tv out ???? Mvh. Kim

Jeg opgraderede fra et TNT2 kort GTS2 på en athlon 700mhz. Det hjalp en hel
del på ydelsen i spil. Det kommer jo lidt en på hvad du bruger maskinen til.
Du skal nok regne med at 2d ydelsen går lidt ned hvis du skifter til et
Gerforce2.

Mvh
Thomas Jari

Fra : Styb

Dato : 18-12-01 20:08

Køb et GeForce 2 Ti ... det ligger omkring 1200-1300,-, og er fantastisk til
prisen.